o starości

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Decyzje jakie podejmuje człowiek, dotyczą jedynie jego postępowania, nie może natomiast zdecydować, kiedy nadejdą kolejne etapy życia. Dotyczy to szczególnie starości, ponieważ jest ona jednoznaczna z kresem życia, a przecież nikt nie chce myśleć o śmierci. Temat starości i starzenia się stał się inspiracją dla poetów i pisarzy różnych epok do stworzenia dzieł. Każdy z autorów zwraca uwagę na inne aspekty starości, prezentuje tak, jak ją widzi. Kreacja bohaterów, będących reprezentantami tego okresu jest więc stworzona na podstawie indywidualnej wizji twórcy. Starość postrzegana jest jako czas radosny i beztroski, a jednocześnie stanowi pewien powtarzający się schemat. Niekiedy jest źródłem bólu, cierpienia i osamotnienia. Może być również pretekstem do gorszego, poniżającego traktowania osób starych, które traktowane są jak przedmioty. Przeciwieństwem takiego obrazu jest pokazanie bliskiej relacji, opartej na miłości, między ludźmi różnych pokoleń, szczególnie dziadków i wnuków. Bywa również i tak, że ludziom ciężko jest się pogodzić z myślą, iż zaczynają się starzeć, bo starość ogranicza oraz obawiają się jej nadejścia.
Ładnie napisane, ale to jest forum języka angielskiego a nie polskiego :)
wrong number
wiem o tym i dlatego tu napisałam, bo chciałam aby ktoś mi to przetłumaczył, żebym mogła sprawdzić z swoją wersją.
Cytat: kasiek-19
wiem o tym i dlatego tu napisałam, bo chciałam aby ktoś mi to przetłumaczył, żebym mogła sprawdzić z swoją wersją.

To daj tu tę swoją wersję. Jeśli będą błędy to jakaś dobra dusza ci je pokaże.
The decisions it takes a man, subject only to his conduct, but they can not decide when to come the next stages of life. This is particularly the elderly, since it is clear from the end to life, and nobody wants to think about death. About old age and aging has become an inspiration for poets and writers of different ages to create works of art. Each author draws attention to other aspects of aging presents as he sees it. The creation of heroes, who are representatives of this period, so it is created on the basis of an individual vision of the creator. Old age may symbolize a time of joyous and carefree, pain, suffering, loneliness, may constitute a recurrent pattern. Sometimes the excuse to worse, degrading treatment of old people, but it is, and so that shows their relationship with the immediate environment, based on love and care. It also happens that people do not want to accept the idea that begin with an old man or fear of its arrival.
2 wersja

It takes decisions that person, they concern its (his) procedure only, however, it can not decide, when next periods of lives will come on. It concerns it senility (foreman) particularly, as she (it) is with verge of life one-valued (unequivocal), but it wants to think nobody of death yet. Theme of senility (foreman) and it has been become inspiration for poets aging and for creation of work writers of different epochs. All of calls attention (pay attention) on other aspects of senility (foremen) authors, it presents how (as) her (it) so, creation of hero, there be representatives of these periods, so, it is made on individual base of vision of framer. Senility can symbolize joyful time and careless, pain, suffering, seclusion, some can present scheme repeating. It takes place for worse (bad) pretext also, base humiliating treatment people old, but there is and so, that it shows them rates with closest enclosing (enclosing with), it base on love and care. It happens too, that they are not wanted to reconcile people (people) with thought, that old man is begun or they fear its (her) coming on.
z translatora?
np. nie wiesz, że w angielskim musi być podmiot w zdaniu?
probuj, probuj, moze kolejny translator cos wypluje z sensem. ale nie kaz komus poprawiac czegos, w co nie wlozylas odrobiny wysilku
Cytat: mg
probuj, probuj, moze kolejny translator cos wypluje z sensem.

Wierzysz w takie cuda?
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Studia za granicą

»

Pomoc językowa