Pomoc Past simple

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Siemka jeśli ktos może neich to przerobi na past simple PROSZĘ Dzięki z góry :))

One day Grace+children (anne and Nicholas)-big House-always very dark-children have alelergy to sunligt
Grace hears strange noises upstairs- Anne says there are other people in the house - Grace doesn't belive in the others- The next day she hears piano -goes to piano-musc stops-the door closes-Grace very frightened One morning the servants take down the curains-Grece very angr- house very bright-tells servants to go away-aftert that Grace finds old photo of servants-they are dead-Grace doesn't understand-
one night dead servants return-Grace runs upstairs-sees a family-family can't see her- Grace understands-family live in the house- Grace +children+servants are ghost-the family leave the house
Przerób to sam, a my Ci sprawdzimy. Inaczej niczego się nie nauczysz.
Ja jestem niemiecko języczny ;/ Niel ubię angielksiego ;/
Specjalnie to dałem do brak wkładu własnego i po za tym mam wuchte nauki jeszcze proszę
One day Grace+children (anne and Nicholas)bought a big House. It was always very
dark and children had allergy to sunligt. Grace heard strange noises upstairs. Anne says there were other people in the house. Grace didn't believe in the others. The next day she heard piano. She went to piano. musc stopped and the door closed. Grace was very frightened. One morning the servants took down the curains. Grece was very angry. House was very bright and told servants to go away. after that Grace found old photo of servants. They were dead. Grace didn't understand. One night dead servants returned. Grace ran upstairs and saw a family. family couldn;t see her. Grace understood. Family lived in the house. Grace and children and servants were ghost. The family left the house.

PS. Nie gwarantuje że to jest na 100% dobrze. Umiem przerabiac na Past Simle, ale nie kumam o czym jest ten tekst..
>ale nie kumam o czym jest ten tekst
i to chyba daje cos do myslenia.
?????
No, ze nie powinienes tak 'pomagac' jesli nawet nie wiesz o czym jest tekst. Inna sprawa, ze nie powinienes 'pomagac' piszac za kogos, tu poprawiamy, nie piszemy za nikogo.
dzieki masz u mnie piwo jeżlei jestes pełnoletni xD
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie