Uczeń powinien dostawać taki materiał żeby rozwijał swój ang. do jego granic przyswajania.
Trochę wprawy i tworzenia materiałów nie powinno sprawiać większych trudności.
Materiałów jest mnóstwo a najlepiej ćwiczyć na realnych materiałach (ewentualnie wprowadzać małe zmiany). Trzeba się zastanowić co znacznie podniesie sprawności językowe (słownictwo, zwroty, gramatyka, wymowa...). Robienie materiałów nie musi być nudne (przy okazji trenujesz swój język, zwiedzasz internet, obmyślasz strategie nad przedstawieniem materiału dla najlepszej korzyści ucznia itd.). Z większą wprawą/doświadczeniem można lepiej zarabiać prawda?
To tak parę słów od osoby nie będącej nauczycielem.
Dobry nauczyciel to pracowity nauczyciel. -> "no pain no gain"
Najlepiej żeby materiały miały stosowne nagranie (czyli odpowiednio wyraźny głos, odpowiednie tempo itd.)
Słuchanie, czytanie, powtarzanie ....
Nikt nie "poszuka" ci materiałów bo to zależy od sporej ilości czynników (wiek, płeć, zainteresowania, poziom przyswajania, braki w materiale i inne)
edytowany przez emil05: 17 mar 2015