Jak zostać tłumaczem tekstów naukowych?

Temat przeniesiony do archwium.
Chciałabym opublikować chociaż jedno tłumaczenie tekstu naukowego z dziedziny medycyny/stomatologii. Jestem gotowa zrobić to nieodpłatnie, zależy mi na zdobyciu doświadczenia i zapisu w CV.

Jestem bilingwalna (angielski, polski). Posiadam TOEFL iBT i BEC Preliminary.

Jestem studentką pierwszego roku Akademii Medycznej, udzielam się w kole naukowym.

Od czego zacząć? Czy w dobrym tonie leży np. skontaktowanie się z redakcjami czasopism medycznych/stomatologicznych i zaoferowanie im swoich usług?
podpowiem Ci jeszcze jedną - chyba łatwiejszą - drogę.

poszukaj kontaktu z młodym doktorem albo doktorantem z Twojej uczelni [może masz z kimś takim zajęcia? albo przez koło naukowe?].

takie osoby na ogół muszą publikować teksty naukowe za granicą, a nie zawsze znają język na tyle dobrze, żeby w nim pisać - duża część naukowców zleca tłumaczenie artykułów.

jeśli trafisz na kogoś życzliwego, to masz łatwy start - tłumaczysz, a on szuka sobie wydawcy.
on ma publikację w CV, a Ty - przekład, doświadczenie i miłą znajomość:)
można zacząć od kontaktu z biurami tłumaczeń. Dobre biuro da próbkę (1-2 strony) i oceni. Złe biuro da próbkę 5 lub więcej stron, a potem kolejną bezpłatną próbkę w celu dalszej weryfikacji.
Nie radze pisać, że jest się studentką _Akademii_ Medycznej. Nie uwierzą lub każą przynieść aktualne CV, a nie sprzed kilku lat.
Jedna _Akademia_ Medyczna jeszcze się uchowała - we Wrocławiu. Ciekawe, kiedy też się przemianuje.
@Tawananna Nie prosiłam o pomoc w ustaleniu geograficznego położenia mojej szkoły. Trafiam do niej bez problemu.

Pozostałym dziękuję serdecznie za sugestie :-)
Cytat: mkhamilton
@Tawananna Nie prosiłam o pomoc w ustaleniu geograficznego położenia mojej szkoły. Trafiam do niej bez problemu.

Sarkazm niepotrzebny. Tawananna_ odpowiadała na poprzedni wpis (ostatnie zdanie). Przeczytaj na spokojnie, a sama zrozumiesz o co jej chodziło.