napisz reklamację w sprawie zakupionego niedawno towaru, ktory nie spełnił twoich oczekiwań:
- opisz okoliczności zakupu (???????????? - nie rozumiem)
- podaj powody swojej reklamacji
- wyjaśnij, jakie kroki podjąłeś kuż w tej sprawie
- napisz, jakiego rozwiązania oczekujesz
Dear Mr Moore
I am writing to complain about toster. I ordered the toster of 10 August and you sent me it of 18 August. In your anvertisement, you advertisement started me that the toster, which I ordered, is (bezpieczny dla otoczenia).
Unfortunately the toster is danger for me. A cable has defect. It was cut.
I sent three letters to your company, but I did not answere and I tried to contact company several times during but nobody was not available and didn’t return my calls.
I would like get my money or new toster.
If you need to contact me, I can be reached on 999 999 999.
I look forward to hearing from you.
Thank you in advance.
Yours sincerely,
XYZ
myślę, że jest dobrze...;/
z góry dziękuję :)
i pozdrawiam :)