Speaking.Proszę bardzo o sprawdzenie.

Temat przeniesiony do archwium.
Uczeń A
Jestem na kursie językowym w Anglii.Dowiedziałam się że w szkole jest koło teatralne.Chciałabym się do niego zapisać.Proszę o informację jednego ze swoich nauczycieli. W rozmowie:
-zapytać nauczyciela o opinie na temat działalności kola teatralnego
-wyjaśnić że nie jestem pewna czy moja znajomość angielskiego jest wystarczająca aby brać udział w kole teatralnym
-wyrazić swoje zainteresowanie kołem i zapytać jak można się do niego zapisać

Uczeń B
Jestem nauczycielem na letnim kursie językowym w Anglii.Jeden z uczniów chce się dowiedzieć szczegółów na temat koła teatralnego.W rozmowie z uczniem:
-powiedz ze twoim zdaniem uczestnictwo w kole teatralnym jest forma uczenia się angielskiego
-poinformuj ze w kole teatralnym może uczestniczyć każdy uczeń szkoły
-wyjaśnij szczegółowo co trzeba zrobić aby zapisać się do koła teatralnego

Odpowiedzi:
uczeń A
-What do you think about activity circle theatrical?
-I'm not sure can my english is enough to take part in circle theatrical?
-Frankly speaking I'm interested circle theatrical and what should I do to write down the circle theatrical?
Uczeń B
-In my opinion participation in circle theatrical is a form learn English.
-In circle theatrical maybe participate each pupil school.
-First of all you must have consent from parents.Next you should give application teacher.At the end come over in first meeting the circle theatrical.

Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi to sprawdził gramatycznie może coś dodał od siebie.bardzo bym prosiła:)
Niech ktoś sprawdzi proszę.
Kurcze nikt mi nie chce pomóc.Niech ktoś zajrzy i zobaczy czy poprawnie napisałam proszę.
Niech mi to ktoś sprawdzi.Bo nie wiem czy mam dobrze.Prosze
-What do you think about 'activity circle theatrical' (po jakiemu to'-nie rozumiesz konstrukcji zdania- piszemy adj przed noun- dlaczego tego nie zrobilas?