Opis

Temat przeniesiony do archwium.

On the picture I see mother with son ang grandpa. They are by the river and looking for
something. They are happy. Grandpa is wearing shirt and hat. The women has long hair and red shirt. The boy is wearing in striped shirts.

Na obrazku widzę matkę z synem i dziadka. Oni są nad rzeką i szukają coś. Oni są szczęśliwi. Dziadek ma na sobie koszulę i kapelusz. Kobieta ma długi włosy i czerwoną koszulkę. Chłopiec ma na sobie koszulę w paski.
'On' (kalka z polskiego, nie za dobry start) the picture I see (brak cos) mother with (brak cos) son 'ang' (ortog) (brak cos) grandpa. They are by the river and (cos brak) looking for something. . Grandpa is wearing (brak cos) shirt and (brak cos) hat. The 'women' (dlaczego dalas tutaj l. mnoga?) has long hair and (cos brak) red shirt. The boy is wearing 'in striped shirts' (cos tu nie tak).

masz problemy z przedimkami - ale bez nich zdania nie sa poprawnie.
In the picture I see a mother with a son and a grandpa. They are by the river and they are looking for something. They are happy. Grandpa is wearing a shirt and a hat. A women has long hair and a red shirt. The boy is wearing in striped shirts.
Nie wiem nie za dobrze umiem
Tylko sugestia:
Zwykle gdy opisujesz obrazek przedstawiajacy osoby, pisze sie widze np. kobiete mezczyzne i dziecko, chyba ze z gory jest Ci wiadomo kim oni sa. Pozniej mozesz dac przypuszczenie ze moze jest to matka z synem i dziadek.
edytowany przez fui_eu: 30 mar 2012