Recenzja filmu Pasja

Temat przeniesiony do archwium.
Witajcie na zdanie mam napisac recenzje jakiegos filmu... noi wybralem pasje... bo mamy to zrobic wedlug schematu ktory jest podany w Eterprise 3 na stronie 95 (podaje jezeli ktosby mial ta ksiazke) Noi ja jestem ogolnie noga z angielskiego i chcialbym abyscie mi sprawdzili to co napisalem... Brakuje mi tylko zakonczenia... jezeli komus by przyszlo do glowy jakies 2 fajne zdania na zakonczenie to prosilbym aby dopisac... Albo jezeli ktos posiada inna recenzje filmu wedlugo tego schematu to rowniez moze napisac...

O to moja praca i licze na wasze poprawy bo bledy napewno sie znajda :(

The Passion of the Christ, directed by Mel Gibson is a fascinating and moving drama. It is set on the Italy in Rome. This film, is a serious, often brutally powerful film on the last 12 hours of the life of Jesus - is a passionate but gruesomely physical picture. But it's a subject that needs more spirituality and transcendence, at least to move us in the
way director-writer-producer Gibson so obviously wants.

The pacing of the story is beautifully measured. The intercutting between Jesus' early years, the Last Supper, the Sermon on the Mount, and the final hours of his life not only flesh out the story, but also offer relief from the unrelenting violence in scene after scene graphically displaying the torture leading up to Christ's agonizingly slow death on the cross.

All the actors, especially James Caviezel and Maia Morgenstern, are excellent. Film possesses excellent special effects as also of a sound which hold up our emotion to finish of film.
shame on u
http://www.zap2it.com/movies/movies/reviews/text/0,1259,---20623,00.html
mowie Ci, to od razu widac... wiec lepiej sproboj sam cos napisac
sprobuj
No ja wiem ze kozystalem z roznych stron i zklecilem to co wyszlo ale nie wiem wlasnie czy to jest dobrze :(( Kurcze a na srode nie wiem czy zdaze to napisac :(

Ale ok i tak wielkie dzieki
Hmm chyba zeby pierwszy akapit uproscic na nastepujacy... tylko nie wiem czy go dobrze napisalem

The Passion of the Christ, directed by Mel Gibson is a fascinating and moving drama.
It is set on the Italy in Rome. This is film about last 12 hours of the life of Jesus and his to torment for our sins.

Bo ten drugi to juz chyba nie ma co zmieniac... bo przeciez inaczej tego za bardzo nie da sie napisac...

Lepszy ten co teraz napisalem ? :)
Nikt nawet nie zerknie na to ? :(
nie martw sie ja zerknelam bo potrzebuje zadanie domowe DZIEKI NARKA!!!
Temat przeniesiony do archwium.

»

Pomoc językowa