1) quiz "true-false" - podajemy słowo i jego znaczenie/wymowę (prawdziwe lub nie) i prosimy, żeby uczniowie sprawdzili w słowniku, czy to prawda, czy nie
2) quiz typu multiple choice - to samo, ale trzy mozliwości, mają sprawdzic w slowniku, która prawdziwa
opcjonalnie 1 i 2 - uczniowie sami układaja takie quizy na podstawie słownika
3) zadania typu: na ile róznych sposobów można wymówić słowo (np row, tear) i czy wymowa zmienia znaczenie
4) zadania typu: do jakich kategorii gramatycznych należy słowo (np water, head)
5) zadania typu: ile różnych znaczeń ma słowo (np. spring)
6) zadania typu: w jakich kontekstach użyjemy prostych słów (np be, have) - uczniowie sprwdzaja w słowniku - i których z nich chciałby uczeń użyć, aby powiedziec coś o sobie
7) zadania typu: kilka słów w kontekscie, uczniowie zgadują znaczenie i weryfikują za pomocą słownika
8) zadania typu: rzeczowniki policzalne/niepoliczalne - uczniowie kwwalifikuja na podstawie intuicji, weryfikują za pomocą słownika
9) nie chce mi się więcej pisać, ale to chyba oczywiste, że pomysłów są tysiące, wystarczy ruszyć loafem