Czy można studiować 3 języki?

Temat przeniesiony do archwium.
Mam pytanie... Bo uczę sie angielskiego, niemeickiego i francuskiego i czy jest możliwość studiowania tych 3 na raz? Proszę o pomoc
byc moze jest na UAM czy innej uczelni jednostka oferujaca studiowanie dwoch jezykow, a trzeci jako lektorat (tzn. 2x w tygosniu przez 2 lata).
Ja studiuję na UJ iberystykę i tu mamy obowiązkowo dwa języki romańskie, nauczane równolegle. Do tego jest tzw pula punktów z opcji i można po prostu jako opcję wziąć sobie nie jakiś "zwykły" wykład czy ćwiczenia tylko właśnie lektorat trzeciego języka.
Ogólnie jest sporo rozwiązań na uczelniach umożliwiających naukę 3 języków :)Trzeba się tylko dopytać :)
Możesz ewentualnie zdawać na dwa kierunki (ja tak mam), jeżeli programy są podobne, istnieje duża szansa, że część przedmiotów zostanie przepisanych. Chociaż nie wiem, jak to jest na innych uczelniach, ale u mnie np. na romanistyce sporo wykładów- zwłaszcza na pierwszym roku- prowadzonych jest po polsku (wstęp do językoznawstwa, jęz.stosowane). Na anglistyce z kolei zarówno wykłady jak i ćwiczenia są po angielsku- poza tym programy bardzo się od siebie różnią;(
Przemyśl sobie jednak, czy zależy Ci po prostu na stałym kontakcie z danym językiem czy też rzeczywiście chcesz w przyszłości wykonywać zawód który wymagałby znajomości ang, niem i fr. W większości przypadków dogłębna(!)znajomość dwóch języków w zupełności wystarcza. Ten trzeci zawsze można zgłębiać we własnym zakresie (gazety, książki itp).
pzdr.
Na lingwistyce można uczyć się trzech języków, no nawet trzeba ;) Ale wszystko rozbija się o kwestię, na jakim poziomie jesteś z tych języków i ewentualnie na ile planujesz się w nie zagłębiać ;) Pozdro