nie wiem co robic???Pomózcie Dziewczyny!:)

Temat przeniesiony do archwium.
Ostatnio wpadłam na pomysł,ze bardzo bym chciala wyjechac do ANGLII w charakterze au pair.Jestem studentka , wiec jedyny czas wolny jakim dysponuje to wakacje-chcialabym pojechac na 3 miesiece. Zamiesciłam moje ogłoszenie w necie, a teraz szukam polskich agencji. Słyszalam o tej agencji z Głogowa "Motylek". Podobno jest niezła. Czy moze ktoras z was ma jakies namiary na tego Motylka (telefon , e-mail). Tka wogole zasranawiam sie , czy jest mozliwe znalezc rodzine goszczaca na tak krotki okres -3 miesiace??

Gosia
Hej!Dużo się orientuję w sprawach au pair bo też chciałam wyjechać.
No więc sprawa wygląda tak:nie znam biura Motyl i nigdy o nim nie słyszlałam oficjalnie,jedynie z wypowiedzi dziewczyn na tym forum.Dużo natomiast słyszałam o biurze Mikroserwis.Wszystkie moje znajome które wyjechały z tego biura były zachwycone rzetelnością tego biura.Jeżeli chodzi o wyjazdy wakacyjne to bardzo cięzko wyjechać niestety.Malo która rodzina szuka au pair na wakacje,a jak już szuka to są bardzo wysokie wymagania stawiane au pairce.Dlategoteż z biur organizujących wyjazdy au pair na summer au pair wyjezdża nie więcej niż 10 dziewczyn rocznie.
Tak więc jeżeli byłabym na twoim miejscu to raczej szukałabym rodzinki przez neta.Powodzenia życzę .
Ja jadę do Austrii na wakcje od nich i dają radę . Poza tym nic nie tracisz bo kasę oddają za nie znalezioną rodzinę . Zawsze można próbować moja kumpela wyjechała od nich do Holandii na rok i narazie jest jej tam dobrze.
[email] meil do nich
z tego co czytałam, agencja MOTYLEk jest sprawdzona. jeśli chodzi o wyjazd wakacyjny to we większości agencji największe szanse mają osoby, które bardzo dobrze znają jezyk kraju, do którego jada.ale jest szansa!!!Powodzenia