AUPAIR WOKING!! Praca! dobra

Temat przeniesiony do archwium.
Hello:)..jestem Aupair do polowy wrzesnia, moze nawet wyjade wczesniej. Mieszkam z rodzinka..przesympatyczna zreszta w WOKING.Rezygnuje z pracy tutaj, bo niestety nie zdalam 1 egzaminu i musze wrocic do Polski na kampanie wrzesniowa:/.Rodzinka jest przesympatyczna, bardzo pomocna w nauce jezyka angielskiego,podrozowaniu.Jest tutaj 4 letnia dziewczynka, ktora nalezy sie opiekowac.Gdyby nie uczelnia, zostalabym dluzej.Szukam kogos uczciwego i milego, bo ludzie u ktorych pracuje sa serio ok:)..Pozdrawiam..prosze o odpowiedzi na gg:)
>Szukam kogos uczciwego i milego,

I na pewno takiego znajdziesz dajac to ogloszenie, tylko jak to zweryfikujesz... ?
:)
To juz nie Twoja sprawa.
Pozdrawiam serdecznie:)
Hejka:)A czy chlopak tez moze byc,czy nie za bardzo bylbym zainteresowany na powaznie,prosze o kontakt email [email]
:)..brzmi ciekawie..odezwij [email]
AKTUALNE NADAL:D
Ja jestem dorosłą osobą, nauczycielką angielskiego. Mam ochotę na jakąś przerwę i coś odstresowującego. Na jak długo ta praca? Chciałabym na rok. Spełniam warunki , o których pisałaś. Przynajmniej tak sądzę...
Mój email to: [email]
Proszę o kontakt.
Pozdrawiam.
Hej,
ja aktualnie poszukuje rodzinki, ktora potrzebuje aupair. Jestem aktualnie kolo Londynu i moglabym zaczac juz teraz. Mam prawo jazdy i troche jezdzilam po angielskich drogach, ale po malym miasteczku.
Moj mail [email]
czesc Basia
pisze troche w innej sparwie:) tez jestem au pair w woking szukam ludzi z polski i nie tylko gdybys chciala sie jakos skontaktowac ze mna to moj numer [gg] pozdrawiam:)
Witam!
Mam 24 lata,skończyłam studia magisterskie i obecnie nie pracuje,nic dziwnego jak w Polsce jest i tak słabo z pracą:/ Szukam pracy jako niania,au pair bądź opiekunka do dzieci w Anglii.Posiadam prawo jazdy.Interesuje mnie wyjazd na dłużej.W razie gdyby ktoś miał jakieś namiary na taką pracę to proszę o kontakt na maila: [email] bądź [gg]
Temat przeniesiony do archwium.

»