Potrzebne tłumaczenie. PROSZĘ !!!!PILNE

Temat przeniesiony do archwium.
Brak wkładu własnego

Wpis zamieszczony (lub przeniesiony) do grupy "Brak wkładu własnego" oznacza, że autor wpisu nie zadał sobie trudu samemu spróbować poradzić sobie z zadaniem lub prośba o tłumaczenie została przepuszczona przez Google Translator. Jeśli ktoś z użytkowników forum ma czas i ochotę może odpisać na taki wpis ale jeśli takiej odpowiedzi nie będzie - nie ma co się denerwować - po prostu nikomu nie chce się odrabiać zadań za kogoś ;-)

Dlatego zachęcamy do własnych prób - szansa na odpowiedź jest znacznie większa.

Bardzo proszę jeżeli byłby ktoś tak uprzejmy mi to przetłumaczyć, będę niezmiernie wdzięczny


Z upływem lat marketing przeszedł ewolucję obejmującą trzy etapy:
1. Marketing 1.0
2. Marketing 2.0
3. Marketing 3.0

Marketing 1.0
To czas kiedy koncentrowano się na produkcie. Chodziło o to, żeby dostarczyć jak najwięcej produktów w jak najszybszym czasie, nie biorąc pod uwagę oczekiwania klienta. Świetnie obrazuje to tekst wypowiedziany przez Henriego Forda sprzedającego Forda T4. „Ludzie mogą kupić jakiego tylko chcą byle by był czarny”.
Marketing 2.0
Powstał w obecnych czasach, w epoce informacji. Jego mottem jest „klient nasz pan” . Marketerzy mają tu o wiele więcej pracy, gdyż mają do czynienia z klientem o wiele lepiej poinformowanym, który może porównać sobie oferty. Marketerzy muszą podzielić rynek i stworzyć świetny produkt, który będzie skierowany dla konkretnego klienta. Koncentruje się na kliencie.
Obecnie jesteśmy świadkami pojawiania się Marketingu 3.0 czyli ery nakierowania na wartości, dla marketerów nie ma już konsumenta, jest za to człowiek, który ma rozum, serce i duszę. Marketing 3.0 również stara się zaspokoić życzenia klienta, ale firmy które go wybrały przyczyniają się również do udoskonalenia świata w którym żyjemy. Ich celem jest zapewnienie rozwiązań społecznych.
Zgodnie z zasadami marketingu 3.0 firmy wyróżniają się na rynku dzięki wyznawanym przez siebie wartościom.
Podsumujmy:
Marketing 1.0 to marketing koncentrujący się na produkcie
Marketing 2.0 to marketing zorientowany na klienta
Marketing 3.0 to marketing skupiający się na wartościach
Cele:
Marketing 1.0 Sprzedać produkty
Marketing 2.0 spełnić oczekiwania klienta i zatrzymać go
Marketing 3.0 uczynić świat lepszym
A co za tym idzie sprawić by ludzie byli szczęśliwsi.
edytowany przez pzawalski: 03 cze 2013
proszę o poprawienie tekstu


Over the years, marketing has evolved around three stages:

1 Marketing 1.0
2 Marketing 2.0
3 Marketing 3.0

Marketing 1.0

This is the time when the focus was on the product. The idea was to provide as much product as soon as possible, without taking into account the client's expectations. Well illustrated by the text spoken by Henry Ford's Ford T4 seller. "People can buy what they want as long as that was black."

Marketing 2.0

It was established at the present time, in the age of information. His motto is "customer is king". Marketers have here a lot more work because they have to deal with customers a lot better informed, who can compare the offers. Marketers need to divide the market and create a great product that will be directed to a specific customer. The focus is on the client.

Today we are witnessing the emergence of an era of Marketing 3.0 or the gear the value for marketers there is no consumer is a person who has a mind, heart and soul. Marketing 3.0 is also trying to satisfy the customer, but the company that it chose also contribute to improving the world in which we live. Their goal is to offer the social.
In accordance with the principles of marketing 3.0 business stand out in the market by the values they profess.

Let us summarize:

Marketing 1.0 is marketing focused on product
Marketing 2.0 is a customer-oriented marketing
Marketing 3.0 is marketing focused on values

Objectives:
Marketing 1.0 Sell Products
Marketing 2.0 meet the needs of the client and keep him
Marketing 3.0 make the world a better place

And thus cause people to be happier.
przeciez sam tego nie przetlumaczyles.
to po co zakladacie bez wkladu wlasnego jak potem takie komenty sadzicie. bez sensu to cale forum
żeby ludzie pracowali samodzielnie.
forum będzie bez sensu, dopóki nie zaczniesz pracować samodzielnie.
czy moglby mi ktos sprawdzic dzieki
Use 'to' or 'at'

1. Are you going TO the shops?

2. George isn't here. He's AT the cinema.

3. I usually have lunch AT a café.

4. Why don't we go TO the beach today?

5. I often go TO art galleries.

6. I meet my friends AT a club on Friday night.

7. We usually walk TO the cinema.

8. There's a good play AT the theatre this week.

9. In this photo we're AT a music festival.

10 Do you normally drive TO work?


Which sentence is correct?

wybierz a lub b

a. We're going at the beach.

b. We're going to the beach.

wybierz

a. They're having lunch to the restaurant.

b. They're having lunch at the restaurant.

wybierz

a. You was away last week.

b. You were away last week.
wybierz

a. They no were at home last night.

b. They weren't at home last night.
wtbierz

a. The film was good?

b. Was the film good?

wybierz
a. 'Were you at the party?' 'No, I not.'

b. 'Were you at the party?' 'No, I wasn't.'
wybierz

a. Would you like go swimming?

b. Would you like to go swimming?

wybierz

a. Shall we to go to the theme park?

b. Shall we go to the theme park?

Moim zdaniem to wszystkie odpowiedzi b sa prawidlowe
wszystko ok
na przyszlosc zakladaj nowy watek, ok?
Dzieki serdeczne
Temat przeniesiony do archwium.