BEC, LCCI czy cos innego??

Temat przeniesiony do archwium.
Wlasnie sobie zdawalem BEC na najnizszym poziomie - szczerze mowiac prostszego egzaminu nie widzialem nigdy w zyciu...
Czy BEC sie w ogole oplaca zdawac? Czy lepiej zdac ktorys LCCI czy cos innego? Ktory egzamin jest najlepiej rozpoznawalny, najlepiej testuje znajomosc jezyka? TOEIC zrobilem sobie on-line i wyszlo mi 900pkt, wiec cos tu chyba nie tak?
Dodam tylko, ze mam CAE i jestem po kursie do CPE, ktory zdaje w sesji grudniowej, ale...No wlasnie - czy BEC Higher jest duzo duzo trudniejszy od BEC najnizszego i CAE, czy ujdzie zdac?:) Troche tu pytan zamotanych postawilem, ale to dlatego, ze w sumie chcialbym prosic o odpowiedzi na kazde z nich:)

Dziekuje, fatix
Witam,

Gratuluję wysokiego wyniku w teście on-line.
Zapraszam do zapisania się na sesję TOEIC, najbliższa odbędzie się 15 lipca w biurze ETS w Warszawie o godzinie 12:00. Odpowiadając na pytania, które zadałeś na forum:
1) biorąc pod uwagę ilość osób przystępujących do egzaminu (TOEIC = ponad 3 [tel]osób rocznie) TOEIC jest najczęściej zdawanym egzaminem na świecie. Wszystkie inne egzaminy razem wzięte nie stanowią 50 % tej liczby zdających.
2) Egzamin TOEIC uznaje ponad 4000 firm międzynarodowych, są to firmy doskonale znane na polskim rynku, np. Accor Group, Alcatel, Accenture, Coca-Cola, Daewoo, LGE, L’Oreal, Mars, Nike, Renault, Siemens, Zeneca Pharma i wiele, wiele innych.
3) Studenci, którzy udają się na studia zagranicą bądź kontynuują nauke poza Polską zdają ten egzamin, wymagane jest 750 punktów. Uczestnicy programu Sokrates-Erasmus zaliczają się do tej grupy. TOEIC zalicza lektoraty z języka angielskiego na Politechnice Poznańskiej i Warszawskiej, umożliwia studia na Collegium Civitas.