Witam
Czy mógłby ktoś pomóc mi napisać krótki dialog - negocjacje klienta z menadżerem ...
Klient:Ogólnie to klient kupił drogie urządzenie .... po trzech dniach zauważył że maszyna hałasuje obawia się że coś się stanie z maszyna albo z tymi którzy nad nią pracują. Cały czas dzwonisz ale non stop włącza sie sekretarka. Jest zły bo przez maszyne pewne obszary produkcji nie pracują. Twoja firma traci pieniadze. W koncu się dodzwoniles i mozesz rozmawiać z menadzerem firmy. chcesz dzialania.
Menadżer: Miałeś pracowity dzień . Zaraz zaczniesz zasłużona przerwe i zadzwonil telefon. Musisz przyjac to wezwanie , klient nieszczesliwy grozi pozwaniem. Wysluchujesz klienta i wiesz ze to kolejny problem ktore stworzyl jeden z twoich zespololow sprzedazowych. Jesli szef sie dowie bedzie jeszcze wiekszy problem a promocja tego roku zniknie . Musisz szybko i cicho sprobowac rozwiazac problem
Jeśli ktoś mógłby mi pomoć to będę bardzo wdzieczna ...