CPE- po listening i speaking

Temat przeniesiony do archwium.
niedawno wrocilam z egzaminu. Wrazanie ogolne pozytywne dosyc, listening(mialam test B) nie byl bardzo trudny, zwlaszcza tekst gdzie trzeba bylo wypelniac luki byl prosty, speaking tak sobie, musialam sie wlasciwie wypowiedziec na kazdy temat, obrazki o szczesciu, o rozwoju dzieci, rozwoju miast, nowe budownictwo i moj ulubiony jak typ budownictwa jest najodpowiedniejsy dla twojego kraju ;), nieciekawe tez bylo jakie mozliwosci zatrudnienia dla mlodych ludzi istnieja w twojej okolicy. W ogole trwalo to dluzej niz powinno chyba, niecale pol godziny, a jak poszlo innym?? aha zdawalam w uk w filton college k/bristolu
ja jestem ze Spkng zadowolona, a Lstnng mialam wersje A. Musze powiedziec, ze byl trudniejszy niz testy w np. takim Testbuilderze CPE (a podobno slyszalam, ze skoro to wyda mi sie latwe - a wydawalo sie wrecz banalne - to egzam bedzie prosciutki). Mine mam wiec nietega, ale mysle, ze Wrtngiem sobie podciagne ocene...
a moze przeanalizujemy odpowiedzi do wersji A? W części drugiej speakingu były na pewno: water plants, uneven, conservationalists, agriculture, wildlife trust, energy, march, plan of action. ktoś pamieta cos wiecej? i jeszcze jedno czy ktos wie gdzie w necie znaleść sample speaking test wraz z odpowiedziami zdających?

greetings
Kurcze, a gdzie mialo byc agriculture...? chyba na to nie wpadlam...No nic... Trudny byl ten listening, faktycznie trudniejszy niz testy ktore wczesniej robilam. Pamietacie moze jakies odp z 1 czesci i 3? 4 wydala mi sie najlatwiejsza. Pisalam to w niedziele, wiec nie pamietam za bardzo konkretnych pytan zeby napisac. Ale jak napiszecie to sobie pewnie przypomne. W tej 2 czesci wszytsko mialam tak samo z wyjatkiem tego agriculture wlasnie.
A 12 mam speaking. Dolaczam sie do prosby...-skad wziac jakies przykladowe testy?
developments in \'agriculture\' - jako przykład zmian które nie zmieniły populacji zająców zadziwiając tym naukowców. W czwartej części w pierwszym była babka, w drugim facet (pyt. o użyteczność żeczy które przechowują) a w trzecim oboje (pytanie było o to kto z nich uważa że wychowanie miało wpływ na ich późniejsze zachowanie). W ostatnim zaznaczyłem \'both\' - pytanie dotyczyło czy wygląd może mylić. W pyt. o to czy czystość jest dla każdego czymś innym wybrałem faceta, a w pozostałym (którego nie pamiętam chyba babke).

« 

FCE - sesja letnia 2004

 »

CAE - sesja letnia 2004