- Można zacząć od
http://www.teachingenglish.org.uk/think/methodology/mixed_ability.shtml
http://www.teachingenglish.org.uk/think/methodology/mixed_ability.shtml
na stronie metodycznej BBC, żeby się zainspirować. Tam może podejmiesz decyzję, jakim aspektem mixed-ability classes chcesz się zająć – classroom management, testing, peer correction/peer tutoring, etc.
- Pamietam był też artykuł w eTP – podaję link do numeru,żebys wiedziała, gdzie szukać:
http://www.etprofessional.com/content/view/233/36/
- Dość ciekawy artykuł jest on-line:
http://tesl-ej.org/ej21/cf1.html
- Jest też całkiem świeża książka. Kobieta pracuje na Uniwersytecie Masaryka w Czechach – można do niej napisać:
COLLINS, Rita Chalmers. Teaching Children in a Mixed Ability Class. 2006
- Wreszcie CUP wydało podręcznik - English in Mind – i chwali się na okładce, że to dla mixed-ability classes. Można się tej książce krytycznie przyjrzeć