Ile mnie dzieli do Fce?

Temat przeniesiony do archwium.
W szkole przerabiam intermediate w wyższej grupie. i wszystko było by okey jak nie braki w pre-intermediate, z czasów gimnazjum...

ale jest sukces:) braki nadrobione i jestem pomiędzy intermediate a upper intermediate.

od nowego roku w szkole przerabiać będę Matura Solutions upper intermediate (klasa maturalna)

jestem po kursie w empiku na poziomie matura podstawowa 3 miesięcznym i arkusze z podstawy robię średnio na 70- 86 procent. w krótkim czasie udało mi się opanować słuchanie, z którym miałam olbrzymie problemy...

bardzo lubię czytać po angielsku, ostatnio czytam proste teksty. słownictwo mam niezłe, ale nie umiem używać... za mało mówię, ale wynika to raczej z nieśmiałości.

dziś byłam w empiku i napisałam test na intermediate:) powiedziano mi, ze wszystko jest dobrze, ale nie mogę iść na upper bo mam pewne luki w mowie i mylę konstrukcje. ale powiedzieli też że widzą moje postępy na kursie maturalnym (byłam najmłodsza, bo jestem w drugiej klasie) a poziom był dość wysoki.udało mi się być jedną z lepszych osób, tylko tyle powiem, bo nie lubię się chwalić. końcowe były napisane na 98 procent.

bardzo bym chciała zdawać maturę rozszerzoną z angola i w tym samym czasie robić coś do Fce.

co mi proponujecie? mam szansę w rok zrobić fce i maturę rozszerzoną?
w szkole upper, w szkole językowej od nowego roku matura rozszerzona no i 4 h w szkole.

dam radę?
jak się będziesz uczyć to tak.

Zrób próbne testy na FCE - na listeninig i gramatykę - jak będzie wiadomo ile teraz masz procent to łatwiej będzie ocenić szanse.
te braki z gimnazjum nie były z mojej winy. to facet opowiadał o swoim zyciu...
ile mi na dzień dzisiejszy powinno wyjść by myśleć poważniej?
>te braki z gimnazjum nie były z mojej winy. to facet opowiadał o
>swoim zyciu...

musiał mieć bardzo bogate życie, że przez trzy lata temat mu się nie wyczerpał.

>ile mi na dzień dzisiejszy powinno wyjść by myśleć poważniej?