szukam absolwentów anglistyk!!!!

Temat przeniesiony do archwium.
Studiuję na wydziale dziannikarstwa UW i pilnie poszukuję absolwentów filologii angielskiej. Piszę artykuł o tym właśnie kierunku i interesują mnie opinie absolwentów o tym czy studia przygotowały ich do oczekiwań rynku pracy. Czy nie mieli problemów ze znalezieniem pracy.
Serdecznie proszę o kontakt: [email]
PS: Każda opinia jest mile widziana!
Z góry dzięki.
patrząc po koleżankach, problemów większych ze znalezieniem pracy w szkole nie miały(po anglistyce), jednakże ciekawe praktyki w szkołach miały miejsce, np koleżanka miała specjalizację z literatury na uzupełniających mgr, skończyła wcześniej NKJO, ale w szkole podstawowej nie uznano jej pełnych kwalifikacji i powiedziano, że tylko licencjat jej uznają, no i za niepełne kwalifikacje dostała stawkę najniższą, a drugiej dyrektorka szkoły za to, że ją przyjęla zaraz po studiach, bez praktyki w nauczaniu, kazała nauczać prywatnie swoich kuzynków nieodpłatnie, bo niby musi się wykazać, a jest dużo chętnych na pracę, bezrobocie wysokie itp....

a co do przygotowania, to koleżanki narzekały, że za duży nacisk kładziono w kolegium na przedmioty uniwersyteckie, jak np gramatyka opisowa, czy też językoznawstwo, podczas gdy pierwszą styczność z metodyką miały dopiero na drugim roku, potem miesięczna praktyka w szkole, po drugim roku dopiero była, no i na 3cim roku było trochę zajęć praktycznych dopiero,
no i na zajęciach z dydaktyki, też od drugiego roku,
nie były poruszane wogóle sposoby radzenia sobie np z rozwydrzoną klasą, co robić w sytuacjach takich, jak ta, gdy uczniowie są agresywni,