tłumacz-student?

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć:) Chcialabym zapytac, czy jako studentka mogę wykonywać tłumaczenia
czesc, nie znam się na tym ale jeśli masz w mieście wiele takich biur to myślę, że powinnaś zajść i się zapytać, może nie od razu będziesz mogła samodzielnie tłumaczyć, ale wydaje mi się, że po jakimś sprawdzeniu Twojego angielskiego ocenią Twoja przydatność w zespole i powiedzą:" welcome on the board" czy jakoś tam:)

ja wszedłem na to forum ponieważ się zastanawiam jaka forma jest poprawna lub lepsza: garage of dave czy dave garage, możesz mi pomóc?? chodzi o to, że jestem mechanikiem i nie wiem która forma jest poprawna lub bardziej pasująca na nazwę firmy
Dave's garage
Ja też przychyliłabym się do opcji "Dave's garage":)
A może ktoś, kto ma jakieś doświadczenia związane z tłumaczeniami, chciałby się wypowiedzieć??:>
A nie sądzisz, Dave ze mogą głupio na mnie spojrzec lub wyśmiać, ponieważ jestem dopiwro na I roku anglistyki??
ze mogą głupio na mnie spojrzec lub wyśmiać,
>ponieważ jestem dopiwro na I roku anglistyki??

Mogą. Ludzie różni są. Ale jeśli z Tobą wszystko psychologicznie w porządku, to się tym nie będziesz przejmować i pójdziesz do następnego biura. I następnego. I następnego.
>>>ze mogą głupio na mnie spojrzec lub wyśmiać,
No to co jak nawet tak zrobia? Jeszcze nie slyszalam, ze z tego sie umiera.
No pewnie:> Dzięki

Myślę, że w porządku, hehe. Chodzi mi tylko o to, że jak patrzyłam na oferty na necie, to szukają specjalistów, ale co mi tam, będę próbować:>
Aha! A czy nie trzeba mieć jakis praktyk??