limit słów

Temat przeniesiony do archwium.
Co będzie jak się przekroczyło limist słów na angolu o 2-6?
a jak o 30...? chodzi o rozprawke :/ gdyby czytal to jakis nauczyciel/egzaminator to prosze o odpowiedz ;)
na poziomie rozszerzonym, przekroczenie limitu nawet o 1 słowo, to już punkt mniej

dokładnie wygląda to tak : za kompozycje można dostac :
(A) 5 pkt -objetość pracy w granicach (wiec 200-250)
(B) 4-3-2 pkt - objętosc przekroczona do 10%
(C) 1-0 pkt - granice przekroczone o ponad 10% (+,-)

w 'kompozycji' ocenia sie również inne aspekty, wiec nie tylko liczba słów decyduje o ostatecznym przydzieleniu punktów

a, jestem nauczycielem/egzaminatorem
W takim razie mam pytanie: Co jeśli przekroczyłam limit na rozszerzonym o więcej niż 10 % ale moja praca jest spójna ma akapity wstęp rozwinięcie zakończenie powiedzmy że idealnie? Czy wtedy odejmuje się wszystkie punkty za kompozycję czy ile?

Z góry serdecznie dziękuję za odpowiedź
ocenia się tak:

(oczywiście zakładajac ze wszystko pozostałe jest faktycznie bez zarzutu, bo nie wiadomo czy twoje zdanie pokryje sie ze zdaniem sprawdzającego, ale życzę, żeby było jak najlepiej)

Kompozycja
1. A5, A5 (czyli twoja praca jest spójna, harmonijna)
2. A5, A5 (czyli są wszystkie części we właściwych proporcjach)
3. A5 (czyli jest konsekwencja w układzie graficznym = czyli są akapity lub wyraźnie oddzielone kolejne 'myśli')
4. C1 - przekroczony limit o ponad 10%

punt 1 i 2 liczy sie podwójnie, bo te są w treści najważniejsze, żeby uniknąć niesprawiedliwego obniżenia punktacji, dokładnie jak w twoim przypadku

Dostałabyś więc 4 lub nawet 5 punktów - w tym przypadku patrzy sie na pracę 'całościowo' i decyduje czy jest na 5 czy 4 pkt (nie biorąc wtedy pod uwage limitu) - ale musiałoby by być wszystko naprawdę idealnie,. W innym przypadku 4.

pozdrawiam
i jeszcze jedno. Jesli przekroczyłaś 10% ale dokładnie tyle lub ciut więcej wiec twoja praca ma 275 - 280 słów to w Cmiałabyś 1 punkt