Hejka, to znów ja, tym razem przychodzę ze stopniowaniem.
Otóż, przygotowywałam się do zajęć i odkryłam, że w szkolnej książce ucznia (WSiP) jest informacja, że much możemy zastosować z przymiotnikami w stopniu wyższym (w zwiększaniu siły przekazu) i tylko tyle.
Natomiast z reguły sięgam też do innej książki, gdyż poszerzam mu materiał i np. książce Powtórka Ósmoklasisty J. angielski M. Tkaczyk, A. Kudelska znalazłam informację, że much stosujemy (co jest dodatkowo podkreślone) przy stopniu wyższym przysłówków/przymiotników dwu i więcej sylabowych.
Z tego co pamiętam w książce ucznia było zastosowane much również z przymiotnikami krótkimi. Przykład z książki: Riding a bike is much cheaper than riding a motorbike.
Wprawdzie nie sprawdziłam tego już w innym źródle, piszę od razu tutaj :) Więc, jak to jest??