Dobry serial do nauki angielskiego.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam.
Chciałem Wam prosić o pomoc. Czy możecie podrzucić mi jakieś fajne seriale do nauki angielskiego tylko koniecznie z polskimi napisami. Nie czuję się jeszcze aż tak pewnie żeby słuchać w 100% po angielsku. Pobrałem sobie wszystkie sezony Extr@ English. Serial super ale zostawię go sobie troszeczkę na później. Może trochę źle się wyraziłem. Nie chodzi mi tyle o samą naukę bo gramatykę, czasy, czasowniki etc mam opanowane. Nie używam języka na codzień i chcę się z nim osłuchiwać, poznawać nowe słownictwo a że ja najlepiej zapamiętuję właśnie ze słuchu, stąd pomysł na naukę z filmów które lubię oglądać więc łączył bym przyjemne z pożytecznym. Bajki raczej mnie nie interesują ponieważ jestem już na nieco wyższym poziomie bo jak wspomniałem, nie jestem początkujący i słownictwo użyte w bajkach znam praktycznie w 99%. Napisów po polsku potrzebuję wyłącznie aby się nimi czasem posiłkować bo zdarzają się słówka, w zależności od filmu których znaczenia nie jestem w stanie wyłapać z kontekstu zdania. Potrzebuję właśnie takiego luźnego języka, jakiego używa się na codzień, w codziennym życiu, w codziennej komunikacji, w sklepie, na ulicy, przy załątwiani jakichś spraw, w pracy, w szkole, w domu ... Będę Wam wdzięczny za pomoc.
Pozdrawiam.
edytowany przez dizel1988: 17 paź 2013
Cytat: dizel1988
Potrzebuję właśnie takiego luźnego języka, jakiego używa się na codzień, w codziennym życiu, w codziennej komunikacji, w sklepie, na ulicy, przy załątwiani jakichś spraw, w pracy, w szkole, w domu ... Będę Wam wdzięczny za pomoc

Co prawda to nie serial, ale jest język jaki używany jest na codzień, native speakerzy i polskie napisy:
http://www.linkonardo.com/pl/angielski/d3922/spicze-po-angielsku-prawdziwy-mowiony-angielski.html
edytowany przez Moonia82: 18 paź 2013
"Friends" - stare, ale język powinien być w miarę zrozumiały.