Mój sposób na naukę języka ang (ocencie)

Temat przeniesiony do archwium.
Witam ,

Zdałem maturę z języka Angielskiego , obecnie studiuję , na 1 roku ang nie mam . Znam ang na poziomie podstawowym . Teraz co chcę zrobić :

1) zrobić listy z tej strony 3000 słów najbardziej potrzebnych http://www.paulnoll.com/Books/Clear-English/English-3000-common-words.html
Będzie to wyglądać tak :
http://www.speedyshare.com/h8pXP/slowka.pdf
Nauczyć się tego metodą gold list
2) Przeczytać następnie 4-5 książek po ang ( intulicyjnie ucząć się przy tym gramatyki )
3) Obejrzeć z 40-50 filmów po ang

Co o tym sądzicie ?
chcesz się uczyć pojedynczych słówek? powinieneś zapoznać się z przykładami zastosowania ich w zdaniach- czytanie ksiązek angielskich to znakomity pomysł,ale jednak trzeba znać podstawy gramatyki,bo bez nich możesz pogubić sens wypowiedzi.W książkach znajduje się mnóstwo phrasal verbs i idiomów i to stwarza niemały problem,chyba,że zaczniesz od uproszczonych tekstów albo książek dla dzieci.
Ja polecam Angielski w tłumaczeniach kupiłem w światecznej promocji ... teraz to ma się dosć drogo. ale może na wielkanoc zrobią promocje.
prestonschool.pl/ksiegarnia/6-angielski-w-tlumaczeniach-gramatyka - sa tam przykładowe strony z kazdego poziomu
Gramatyka jest full wyjasniona w praktycznych zwrotach/zdanaich. Całośc jest solidnie zrobiona pod kazdym wzlędem, ale najlepiej samemu zobaczyć... w końcu całosc teraz to ponad 200zł
edytowany przez emil05: 02 sty 2014
jaka byla cena angielski w tlumaczeniach w promocji?
Specjalnei odszukałem ile.
Całkowita kwota do zapłaty:
149,90 zł (+10zł za priorytet)
Najważniejsze że niezła cena była. Może zrobią promocje na Wielkanoc? Najlepiej spytaj sie kiedy będzie. Własnie zaczołem wczytywac sie w A2 (2ksiażka). Ale i tak nie arz wruce do A1 bo są fajne zwroty/porady.