Poszukiwanie ćwiczeń - gap filling

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć.

Poszukuję pewnego typu ćwiczeń z języka angielskiego - gap filling. Wszędzie są gap filling z propozycjami w nawiasie, pod tekstem, a mnie zależy mi na tym aby NIE było propozycji co w daną lukę wpisać. Spotkałam się z takim ćwiczeniem podczas robienia jednego z egzaminów wstępnych na UJ dla studentow fiologii II stopnia i troche poległam bo nie mam doświadczenia z takim rodzajem ćwiczeń ale z każdym razem jest coraz lepiej i pewnie rozwijałabym się dalej gdyby nie fakt, że kompletnie nie wiem gdzie takie ćwiczenia znaleźć.

http://www.ifa.filg.uj.edu.pl/documents/4285783/a428b4fb-00dc-4cad-b20b-d82389e92c26 - tu załączam link to ćwiczenia (task 1)

Byłabym bardzo wdzięczna za pomoc.

szukaj
cloze test
bardziej precyzyjnie mowiac, to sie nazywa 'open cloze'
cloze test obejmuje takze testy z lukami typu multiple choice
Dziękuję, bardzo mi pomogłeś. Spytam jeszcze czy nie kojarzysz jakieś pozycji która ma sporo ćwiczen tego typu? Nie za bardzo wiem jak mam ćwiczyć aby się wstrzelić w klucz, pomyślałam, że nauka idiomów i kolokacji na pewno pomoże ale nie jestem pewna. Jak widzę lukę to za nic nie mogę wpaść na to co ma tam być, a potem odpowiedź zdaje się taka oczywista..
edytowany przez ShrinkingViolet: 11 lip 2014
Nie, nie mam kontaktu z takimi ksiązkami, może ktoś inny pomoże.
Iota? :-)
Nie wiem czy w ogóle takie istnieją, to chyba nie jest zbyt popularne ćwiczenie ale dziękuję za chęci. :)
jakieś ćwiczenia do CAE, mam taką książkę, tylko nie pamietam tytułu
Zielonosiwy jak gdzieś Ci w domu wpadnie w ręce to byłabym wdzięczna za ten tytuł. :)
CAE gold plus, ale nie ma tam chyba zbyt duzo tego typu ćwiczen

jest jeszcze matura success advanced, gdzie na końcu ćwiczeń są te testy
Dziękuję bardzo, z matury chyba nie skorzystam bo zależy mi na czymś na poziomie plus minus CPE ale z CAE gold plus jak najbardziej. :)
matura success advanced jest na poziomie
Temat przeniesiony do archwium.

 »