Jakie czasy w języku angielskim?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam, chciał bym się dowiedzieć pewnej sprawy odnośnie nauki języka angielskiego. Jako że jestem studentem, a w mojej przyszłej pracy będę się komunikować głównie z różnymi obcokrajowcami (Norwedzy, Szwedzi, Niemcy, Rosjanie, Filipińczycy itp.), jednym słowem można będzie spotkać każdego, i oczywiście wszyscy będą mogli być naraz, i tak przez kilka miesięcy razem w jednym miejscu ;]. Wiadomą sprawą jest słownictwo, to trzeba znać i tyle, głównie zawodowe, ale jak te z życia codziennego. Jednak zastanawia mnie, jakie czasy trzeba było by opanować w wysokim stopniu podczas rozmów, z osobami które tak jak ja nie wychowali się z językiem angielskim, tylko się go wyuczyli. Po prostu, jakie czasy są najważniejsze w języku angielskim, do w miarę płynnej komunikacji?
a jak dobrze moga znac angielski ci obcokrajowcy? Jezeli praca wymaga wyksztalcenia wyzszego albo ma z natury charakter miedzynarodowy (np. lotnictwo), mozna sie spodziewac, ze ich angielszczyzna bedzie dosc bogata. Jezeli nie, wystarcza - moim zdaniem - czasy present i past (simple i continuous) oraz 'will' do czasu przyszlego.
Jakie czasy są najważniejsze. Dziwne pytanie. A w polskim , który czas uważasz za najważniejszy? Teraźniejszy? OD tej pory tylko teraźniejszego będziesz używał?
Tak Kali mieć , Kali jeść to chyba wystarczą Present simple i past simple . Tylko skoro będzie to w pracy i jezyk branżowy to chyba jednak wymaga lepszego poziomu? Może tylko mi się tak wydaje.
Jakie czasy są najważniejsze. Dziwne pytanie. A w polskim , który czas uważasz za najważniejszy? Teraźniejszy? OD tej pory tylko teraźniejszego będziesz używał?
Tak Kali mieć , Kali jeść to chyba wystarczą Present simple i past simple . Tylko skoro będzie to w pracy i jezyk branżowy to chyba jednak wymaga lepszego poziomu? Może tylko mi się tak wydaje.