Biegle po angielsku w mowie i piśmie?

Temat przeniesiony do archwium.
Witam wszystkich forumowiczów,
aktualnie jestem w klasie II technikum - angielski mam na poziomie rozszerzonym, ale wszyscy wiemy, jak to w szkole jest - niby się uczysz, a tak na prawdę dalej nic nie wiesz.
Podstawy z języka mam, zrozumieć drugą osobę - jakoś tam zrozumiem, z odpowiedzią trochę gorzej.
I tutaj moje pytanie:
Jak w ciągu maksymalnie 3 lat nauczyć się płynnie (biegle) władać j. angielskim w piśmie i w mowie?
Będzie mi to potrzebne w związku z moją przyszłą pracą.

Z góry dziękuję,
pozdrawiam.
Musisz poswiecic co najmniej 5 godzin na dzien na dobra nauke, to znaczy z kims kto wie jak Ciebie cos nauczyc. Inaczej sie nie da.
Mam się uczyć CODZIENNIE przez 5 GODZIN? Coś mi się wydaje, że raczej nie, bo taka nauka też nie ma sensu.
Cytat: kamiladamowicz
Jak w ciągu maksymalnie 3 lat nauczyć się płynnie (biegle) władać j. angielskim w piśmie i w mowie?

są takie pigułki, że po kilku dniach od zażycia opanowujesz dany język, poszukaj na allegro.

A tak na serio, to nie wiedziałeś, że na tym i wielu innch forach zostało opublikowanych tysiące rad dla takich jak ty? Nie chce ci sie poszukac, czy co?
Czyli to było pytanie z serii ''Co zrobić żeby zarobić a się nie narobić?''?
Cytat: kamiladamowicz
Mam się uczyć CODZIENNIE przez 5 GODZIN? Coś mi się wydaje, że raczej nie, bo taka nauka też nie ma sensu.

NBie wiem dlaczego zadajesz pytanie, a pozniej nie chcesz sluchac odpowiedzi. Zapytaj sie ludzi ktorzy cos osiagneli w zyciu jak dlugo sie uczyli.
Nie wiedzialam tez, (i tutaj bardzo Cie przepraszam) ze jestez Profesorem, dla ktorego 'taka nauka nie ma sensu'. Prosze podaj nam badania i wyniki ktore uwiarygodna twoja opinie na ten temat. Inaczej, to posluchaj ludzi ktorzy sie na czyms juz znaja.