Pierwsza lekcja angielskiego -twoja metoda

Temat przeniesiony do archwium.
Piszę pracę licencjacką nt.sposobów prowadzenia pierwszych lekcji angielskiego w nowej klasie, czy grupie studentów. Proszę podzielcie się ze mną waszymi doświadczeniami i przemyśleniami na ten temat. Z góry dziękuje za wszelkie informoacje na ten temat.
Pozdrawiam.

Zapraszam do korespondencji również na prywatny e-mail: [email]
Witam. Jestem co prawda uczniem, ale chcialbym powiedziec pare rzeczy na temat pierwszej lekcji angielskiego (ojej, czuje sie jakbym pisal do \"Bravo\" :P )

1) Nie powinna byc to lekcja typu \"ruszamy z kopyta, czasu jest malo, materialu duzo itd itp\"
2) Nauczyciel powinien starac sie zorientowac kto jest na jakim poziomie (nawet zapytac wprost) - bo nie zawsze jest tak ze w grupie np FCE wszyscy sa na poziomie pre-FCE, i nie wszyscy chca zdawac ten egzamin
3)Mysle ze dobrym rozpoczeciem pierwszej lekcji kursu jezykowego (chociaz nigdy nikt tak jej nie poprowadzil) byloby np. wymiana sposobów nauki jezyka (slowek, gramatyki itd) miedzy uczniami, oczywiscie w jezyku angielskim (jezeli nie jest to poziom zerowy). Naprawde przejadly mi sie lekcje, na ktore przychodzi nowy lektor i kazdy po kolei przedstawia sie i mowi jakie ma hobby


na razie nic mi nie przychodzi do glowy, jak cos jeszcze wymysle to napisze
Bardzo ci dziękuję za zainteresowanie, masz rację lekkcje typu \"twoje hobby\" są koszmarne. Ja mam swoje pomysły, ale chciałbym posłuchac innych.Uczniowie sa mile widziani :)
Sądze że na pierwszej lekcji z jakiegokolwiek przedmotu najpierw trzeba poznac ucznia. Wchodzą do klasy nauczyciel nie patrzy na każdego z osobna tylko natychmiast ocenia całą grupe. I tak na przykład podczas tej pierwszej lekcji do odpowiedzi zgłasza sie ciągle grono najlepszych ucznów a reszta siedzi jak szare myszki. Nauczyciel dochodzi do wniosku że klasa jest wyjątkowo zdolna i póżniej pędzi z materiałem jak szalony. A przecież nie o to chodzi...