Będąc na wczasach 2 tyg temu. kupiłaś sobie urządzenie, które nie działa prawidłowo. Napisz list do sklepu, w którym:
- napiszesz, kiedy byłaś w sklepie i jakiego typu rzecz nabyłaś
- napisz na czym polega problem i co robiłeś by go wyeliminować
- napisz czego oczekujesz od sklepu i zaproponuj inne rozwiązanie jeśli 1 okaże się niemożliwe
- wyraz nadzieję, że sprawa zostanie załatwiona szybko i i poinformuj jak Cię powiadomić o decyzji sklepu.
Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about boots. I bought at your shop in Flower Street in London two weeks ago. I have a problem with this thing.
The label on the box said there were 2 years of guarantee. After a short walk in the rain two days ago, the color started to fade and the zip got stuck. I went to the shoemaker, but he did not fix them up.
I gave a lot of money for these boots. It is a product from your new colection. I would like to send the boots to your shop. I assume you will replace the item I bought. If you do not change this product I want my money back. It this case I insist on a full refund.
I am looking forward to receiving your response in the year future. I am enclosing my e-mail address and number phone.
Yours faithfully,
XYZ
edytowany przez discordia: 28 kwi 2011