Kilka zdań z mojej rozprawki do sprawdzenia.

Temat przeniesiony do archwium.
Witam serdecznie, mam do Was wielką prośbę, abyście sprawdzili czy zdania, które utworzyłem są poprawne.

1. In the next part of my essay I will be trying to describe [...]- czy dobrze użyłem tutaj czasu future continous?

2. I think that everyone like peace and quiet- thereof are not missing in the village.- Druga część zdania znaczy "tego nie brakuje na wsi". Czy użycie thereof jest poprawne i ogólnie cała konstrukcja, bo wydaje mi się, że coś tutaj nie pasi.

3. Because, when we are staying in the countryside, we have a far way to go to the city.- najbardziej mnie nurtuje zwrot to go to the city.

4. Czy zwrotu "rural ground"- czyli dosłownie "wiejskie tereny, obszary", można w ogóle użyć w tekście, jest on poprawny?

5. I na koniec zdanie: The city open us a door to good career and future.- Czy istnieje w Anglii tego typu zwrot?
po pierwsze: pamietaj o koncowkach czasownikow w Simple present. bez tego daleko nie zajedziesz

1 powinienes byc bardziej zdecydowany, lepszy future simple albo present simple albo w ogole bez try ('I describe') albo 'the next part of my essay describes'
2. zupelnie zle zdanie. wstaw tam these jako podmiot
3 we are far away from the city
4 rural areas, countryside
5 opens the door to a good career and a future