w restauracji korekta

Temat przeniesiony do archwium.
Cześć, pomożecie?

W restauracji zajmowałem się czyszczeniem kuchni, myciem podłogi odopwiednimi środkami, zamiataniem, czyszczeniem garnków i urządzeń gastronomicznych. Potrafię zmywać i mam pewne doświadczenie w tym pracując przez okres wakacji w restauracji, i wiem dzięki pracy tam jak tym się zajmować. Moimi obowiązakami było: wynoszenie śmiecvi, czyszczenie kuchenki i piekarnika i innych urządzeń, czyszczenie w lodówce Przetarcie blatów kuchennych przed i po gotowaniu, usuwanie tłuszczu np z patelni, wykonywałem wszystkie prace jakie są potrzebne do utrzymania kuchni w czystości. Na koloniach i wycieczkach szkolnych pomagałem często w czyszczeniu kuchni sprzątaczkom, również pomagałem mojej chorej babci przez pół roku w pracach domowych i sprzątaniu kucni
Umiem dbać o czystość i lubię czystość, w kuchni jest to obowiązkowe. W domu również zajmuję się czyszczeniem kuchni, po każdym posiłku zmywam garnki i inne naczynia. Jestem w tym dokładny i nie mam z tym problemów.
Wszystko robię systematycznie i nauczony jestem dyscypliny

During my work at the restaurant I have been cleaning the kitchen, washing the floors and dishes and catering equipment. Thanks to this experience I exactly know how to care about cleanliness at the restaurant. My duty was take out the trash, cleaning stove and oven and others equipment,.cleaning of the refrigerator, clean off the dirt from the tablecloths before and after make the meals, skimmed fat from pan and pots
I often help clean kitchen on the colonias and school trips, also I help my ill grandmother over six months when I living their home on housework and cleaning kitchen. i care for its maintenance and i like it to be clean in the kitchen it's duty. In home also i dealt cleaning kitchen, after meals i wash pots and others dishes. I'm accurate and i doesnt make me any problems.
to nikt nie pomoże?
My duties included taking out... - wszedzie formy z ing..removing fat...
czasem zapominasz o koncowce 's' - jeden 'pan' tam byl?
drugi akapit znacznie gorzej napisany
na koloniach - when I'm on a holday camp
wzdaniu o babci musisz zmienic czas na przeszly
I living nie jest gramatyczne
zdanie z koncowka it's duty jest niegramatyczne przez te koncowke
w ostatnich zdaniach mieszasz czasy. nie uzywaj slowa 'deal', wystarczy odpowiednia forma czasownika 'wash'
other dishes
Lepiej?
jak nie to mnie poprawcie bo już nie mam pomysłów

During my work at the restaurant I have been cleaning the kitchen, washing the floors and dishes ,and catering equipment. Thanks to this experience I exactly know how to care about cleanliness at the restaurant. My duties included taking out the trash, cleaning stove and oven and others equipment,.cleaning of the refrigerator, cleaning off the dirty from the tablecloths before and after make the meals, removing fat from pans and pots.
when I'm on a holday camp and school tripsI often help to cleaning kitchen.
I have been helping my ill grandmother for over six months with housework and cleaning when I have been living
care for its maintenance and i like it to be clean in the kitchen it's duty. In home also i dealt cleaning kitchen, after meals i wash pots and others dishes. I'm accurate and i doesnt make me any problems.

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie