Sprawdzenie krótkiego ,,wypracowania''

Temat przeniesiony do archwium.
Czy ktoś mógłby rzucić okiem?Będę bardzo wdzięczna za pomoc.

The Faculty of History and Social Sciences at Cardinal Stefan Wyszynski University in Warsaw was established in 1987. Dean- dr. habil. Tadeusz Kaminski administrates over Faculty and deputy deans: dr. habil, Agnieszka Bender, pr. dr. habil. Janusz Wegrzecki, dr. Klaudia Sledzinska help him in this. The Faculty has a wide education offer. On the Faculty of History and Social Sciences, recruitment is prowadzona on of the following degree courses: archeology, internal security, economy, european studies, history, history of the Mediterranean region, musicology, history of art, museology, environment and heritage protection, political sciences, social work, sociology. The studies is realizing in stationary mode and non-stationary mode. I chose this Faculty because I wanted to study history of art. Lectures let me acquire knowledge from history of art and history, an experience in the analysis of work of art and understanding of their meaning.
tak, nazwe uzutkownika na forum mozna zmienic ale dyplom po studiach takiego absodelikiwenta bedzie wart tyle samo co zuzyty bilet z tego autobusu:

http://blogs.voanews.com/photos/files/2012/04/ap_afghanistan_daily_life_27Apr12-878x535.jpg

edytowany przez savagerhino: 13 sty 2014
zlikwidować przystanek na żądanie Anny Jagielonki po to, aby studenci UKSW nie spóźniali się na lektoraty!
Przepraszam bardzo,ale o czym Państwo w tym momencie piszecie.Po pierwsze:tekst byl pisany samodzielnie z pomocą słownika ,,Oxford Wordpower''.Po drugie:nie posiadam drugiego konta.To konto założyłam z jakieś parę lat temu.Dokładnie w 2011 roku.

Tekst pisany przy pomocy translatora wygląda tak:
Department of History and Social Sciences at the University of Cardinal Stefan Wyszynski was created in 1987 roku.Władzę the dean of the department of exercise dr.hab.Tadeusz Kaminski, and assist him in the Deans: dr.hab.Agnieszka Bender, ks.dr.hab.Janusz Węgrzecki, Dr. . Klaudia Sledzinska.wydział has a wide range dydaktyczną.Na the department of history and social recruitment is carried out on the following lines studiów.archeologia, national security, economics, European studies, history, history of Mediterranean civilization, musicology, art history, Museology, protection of cultural and environmental, social work, socjologia.Studia are implemented in stationary mode and niestacjonarnym.Wybrałam this department because I wanted to study the history of sztuki.Wykłady will allow me to gain knowledge of the history of art and history, experience in the analysis of works and the meaning of their meaning.
zielonosiwy,na zajęcie przychodzę zawsze 30-40 min. wcześniej.Do tej pory nie opuściłam żadnego wykładu.A lektoraty na moim kierunku odbywają się za pomocą e-learningu.Proszę o niewypisywanie głupot na mój temat.
recruitment is prowadzona
prowadzić-lead,guide,shepherd,walk,march,go,continue,pursue,follow sth up,drive,manage,run,keep,pass,research,investigate,operate,wage,hold,carry sth on,prosecute,plead

Nie wiedziałam,którego słowa użyć,więc zostawiłam tak jak jest (po polsku).To Cię tak śmieszy?
Cytat: Paulina2108
zielonosiwy,na zajęcie przychodzę zawsze 30-40 min. wcześniej.Do tej pory nie opuściłam żadnego wykładu.A lektoraty na moim kierunku odbywają się za pomocą e-learningu.Proszę o niewypisywanie głupot na mój temat.

To był żart ( ;
zielonosiwy,to jakiś kiepski ten żart:(

Dziękuję wszystkim za ,,pomoc'',a w szczególności savagerhino.Nie ma to jak wypowiadać się na temat obcej osoby.
>>a w szczególności savagerhino

Oh, don't mention it. The pleasure is entirely mine.
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa