Prośba o sprawdzenie tłumaczenia

Temat przeniesiony do archwium.
Po angielsku:
Infrared technology for non-destructive analysis and on-process control.
How to interpret thermal images of a die to optimize the casting?

What is infrared technologyor "thermal imaging"?
Infrared thermography is a technique in existence for over 50 years to measure and display on-screen heat map in false color of any object (not reflective).
The instrument, through a 2D microbolometer sensor, detects the infrared energy emitted from an object and transforms it into an electrical signal.
A microprocessor processes this electrical signal to the thermal image display, allowing us to record it with a thermal resolution better than 0.1 °C. It also allows us to vary the detecting parameters: emissivity, temperature range, sensitivity.

Fields of application of infrared technology and data interpretation
In addition to HPDC the infrared thermography is used for many other applications, such as predictive analysis to identify a failure in a plant, in a process or component or failures that require corrective action.

The most important thing, however, is to be able to interpret properly the data you got and turn it into information; we aim to share our experience to get the best from technology, to allow companies to recover the investment from Total Thermal Vision.

Please remember that there are many opportunities and ways to organize more in-depth courses on infrared technology

Po polsku:
Technologia podczerwieni dla analiz nieniszczących i kontroli procesu
Jak interpretować termogram kokili w celu optymalizacji odlewania?

Co to jest technologia podczerwieni lub„termografia"?
Termografia podczerwieni jest to technika istniejąca już około 50 lat służąca do pomiaru i pokazywania na ekranie map ciepła obiektów w postaci sztucznych kolorów (nie odblaskowych).
2D matryca składająca się z tzw. Mikrobolometrów wykrywa w podczerwieni energię cieplną emitowana przez obiekty, i przekształca ją w sygnał elektryczny.
Mikroprocesor przetwarza ten elektryczny sygnał na termogram, pozwalając nam zapisać to w rozdzielczości termicznej lepszej niż 0.1 °C. Pozwala nam również na zmianę parametrów wykrywania: emisyjność, zakres temperatur, czułość.

Obszar zastosowania technologii podczerwieni i interpretacja danych
Dodatkowo HPDC termografia w podczerwieni znajduje zastosowanie w innych dziedzinach, takich jak analiza predykcyjna do identyfikacji awarii w elektrowni, w procesie lub w części lub awarii gdzie wymagane są działania naprawcze.

Jednakże najważniejszą rzeczą jest możliwość zinterpretowania we właściwy sposób danych jakie posiadasz i zamienienia ich w informacje; naszym celem jest podzielenie się naszym doświadczeniem aby otrzymać jak najlepszą technologię, aby umożliwić przedsiębiorstwom odzyskanie inwestycji od Total Vision Thermal.

Proszę pamiętać że istnieje wiele okazji i dróg aby zorganizować więcej dogłębnych kursów o technologii podczerwieni

Z góry dzięki za wyłapanie błędów
w ktora strone tlumaczyles?
Z ang na Polski
or= , czyli
in addition to - oprocz
to be able = umiejętność
... best from... - jak najwiecej uzyskac z technologii
inwestycji z
bardziej doglebne
dzięki :)
Mam jeszcze prośbe o sprawdzenie tego ( tłumaczenie tak jak wcześniej z ang na pol) tutaj chyba jednego zdania wogóle nie wiedziałam jak przetłumaczyć:
Ang:
First of all get a thermal image of the die before and after lubricating to see the thermal profile of the die before and after the "heat" (energy) has been taken away by the Die Lubricant.
The analysis before the lubrication is important to define the lubrication cycle.
The analysis after lubrication allows us to see if this cycle is properly settled.
The analysis must be carried on the fixed part, on the mobile part and on the moving cores of the die, by linking all the values.
It is good practice to keep a complete cast part with branches casting when making an analysis, because it allows us to consider the morphology of the piece and how it is filled.
Another point to be put in relation with the thermal analysis is the internal cooling circuit of the mold, as it is connected and the positioning of the fountains.
Also check the temperature of the oven (of metal).
At this point you have the elements to define the information

Thermal images must be understood and not taken as absolute reference because even today a number of factors could affect the data.
Today with Total Thermal Vision we have “gone beyond " the limitations of the operator that made subjective analysis, depending on the position and time of image acquisition, but some time also the inclination of the instrument and the reflective surfaces (e.g. soldering ) can alter the result. However we have to keep in mind that:
the emissivity does not change with the angle, up to a certain degree of tilt
different surfaces have different emissivity (in particular, the mold portions glossy excessive abrasion of the aluminum on the lacquer)
pay attention to the reflections of other radiating surfaces (quarries, etc..)

Thanks to Total Thermal Vision we can have a huge amount of reliable data that allows us to "think" about the data in “trend", but also allows us to perform the temperature detection without stopping the production cycle and altering the thermal balance.

To read a thermography is necessary to know the codes (colors) that are normally reported on the side of the image. If the camera is not properly planned, it selects the scale of measurement automatically and do not necessarily every time in the same way. It may happen that two thermographies in identical colors, DO NOT match the same temperatures. It sounds simple, but it is one of the most commonly encountered error.
Total Thermal Vision has fixed measuring scale to surpass this problem.
Below the same die before lubrication scale 80-400°C (left side) and scale 50-650°C (right side).

Po pol
Po pierwsze uzyskać termogram kokili przed i po smarowaniu aby zobaczyć profil termiczny kokili przed i po wytopie żeby zobaczyć jakie „ciepło” zostało zabrane przez smar do kokili
Analiza przed smarowaniem jest ważna aby zdefiniować cykl smarowania.
Analiza po smarowaniu pozwoli nam zobaczyć czy ten cykl jest prawidłowo osadzony.
Analiza musi być kontynuowana w ustalonych częściach, on the mobile part and on the moving cores of the kokila, łącząc wszystkie wartości.
Dobrą praktyka jest utrzymanie branches odlewania kiedy robiona jest analiza, ponieważ to pozwala nam rozpatrzyć morfologie elementów i jak one są zapełniane.
Kolejną kwestią ujętą w odniesieniu do analizy termicznej jest wewnętrzny układ chłodzenia formy jako połączony i pozycjonowany w leju środkowym .
Należy także sprawdzić temperaturę pieca (metalu).
W tym momencie masz elementy do zdefiniowania informacji.

Termograf musi być zrozumiany ale nie traktowany jako absolutny odnośnik, ponieważ nawet dzisiaj liczba czynników może mieć wpływ na dane.
Dzisiaj z Total Thermal Vision “wykroczyliśmy poza" ograniczenia operatora po zrobieni subiektywnej analizy, w zależności od pozycji i czasu gromadzenia informacji wizyjnej, ale czasami także od nachylenia tego instrumentu i powierzchni odbijających (np. lutowanie ) wynik może zostać zmieniony. Jednakże musimy pamiętać że:
Emisyjność nie zmieni się z kątem, do pewnego stopnia nachylenia
Różne powierzchnie mają różne współczynniki emisyjne (w szczególności, the mold portions glossy excessive abrasion of the aluminum on the lacquer)
Zwrócić uwagę na odbicia z innych powierzchni promieniujących (quarries, itd..)

Dzięki Total Thermal Vision możemy mieć ogromna ilość rzetelnych danych co pozwoli nam „myśleć" o danych w “trendach", ale także pozwoli nam wykonać detekcję temperatury bez zatrzymywania cyklu produkcyjnego i zmiany równowagi termicznej.

Aby czytać termograf ważne jest aby znać kody (kolory) które są zazwyczaj przedstawiane na obrazku. Jeśli aparat nie jest odpowiednio zaprojektowany, automatycznie wybiera skalę pomiaru, niekoniecznie za każdym razem w taki sam sposób. Może się zdarzyć że dwa termografy maja identyczne kolory, ale nie pasują temperatury. Brzmi to prosto, ale jest to jeden z najczęściej napotykanych błędów.
Total Thermal Vision ma ustalona skalę pomiarową, aby ominąć ten problem.
Poniżej kokili przed smarowaniem przedział 80-400°C (po lewej stronie) i przedział 50-650°C (po prawej stronie).
Temat przeniesiony do archwium.