Streszczenie pracy inżynierskiej

Temat przeniesiony do archwium.
Bardzo Proszę o pomoc.
Możecie sprawdzić tłumaczenie streszczenia pracy inż. bo kiepsko znam angielski

The area of the cultivation of the barley in Poland is about 800 thousand hectares, what the spring barley is being planted on 600 thousand hectares from. In nature many kinds of varieties of the barley are appearing, but only a normal barley is being ranked among cereals (Hordeum vulgare L.).
The grain of the barley is allotted to fodder, production of the malt, oat groats, petals, the flour and bran of the consumer. Best przedplonem there are positions for the barley after bulb and root plants and leguminous plants. The barley is a sensitive plant to N deficiency, P, K, Sec., Mg, Cu. The barley is also sensitive to spring frost and prolonged droughts. The position up to the barley should be marked at least with average level of the affluence into phosphorus and potassium. The barley is a very sensitive plant for acidifying the soil. The date of sowing of the spring barley is fluctuating within the limits of from 15.03 to 15.04. Barley planted in the optimum time, getting a good crop is conditioning. The barley is a sensitive plant for letting weeds grow and paralysing with fungal diseases. The harvest of the barley is moving from for wax or whole phase. The most serious illnesses being found in a barley are smut discharging pollen of the barley, net blotchiness of the barley and rynchosporioza of barley. Most often appearing vermin it ploniarka cereal and cereal aphid. Of fertilizing with nitrogen influences the growth of plants, the crop and quality parameters of the grain. We can work the dose of nitrogen out with balance method or with the help of the direct content measurement of the minimal nitrogen in the soil right before sowing. Growing fertilizing nitrogen is driven by him/her increase in the yield, lowering mass of 1000 grains, increasing the protein content, strict fat, raw fibre and the energy in the grain. Overfeeding with nitrogen is supporting pouring out of plants, for lowering the crop and the increase in the risk of appearing of pathogens.

Powierzchnia uprawy jęczmienia w Polsce wynosi około 800 tys. ha, z czego jęczmień jary uprawiany jest na 600 tys. ha. W przyrodzie występuje kilkadziesiąt gatunków odmian jęczmienia, ale do roślin zbożowych zaliczany jest tylko jęczmień zwyczajny (Hordeum vulgare L.). Ziarno jęczmienia przeznacza się na paszę, produkcję słodu, kasze, płatki, mąkę i otręby konsumpcyjne. Najlepszym przedplonem dla jęczmienia są stanowiska po okopowych i roślinach strączkowych. Jęczmień jest rośliną wrażliwą na niedobór N, P, K, S, Mg, Cu. Jęczmień jest także wrażliwy na wiosenne przymrozki oraz długotrwałe susze. Stanowisko pod jęczmień powinno cechować się co najmniej średnim poziomem zasobności w fosfor i potas. Jęczmień jest bardzo wrażliwą rośliną na zakwaszenie gleby. Termin siewu jęczmienia jarego oscyluje w granicach od 15.03 do 15.04. Jęczmień wysiany w optymalnym terminie , warunkuje uzyskanie wysokiego plonu. Jęczmień jest rośliną wrażliwą na zachwaszczenie i porażenie chorobami grzybowymi. Zbiór jęczmienia przeprowadza się z fazie woskowej lub pełnej. Najgroźniejsze choroby występujące w jęczmieniu to głownia pyląca jęczmienia, plamistość siatkowa jęczmienia i rynchosporioza jęczmienia. Szkodniki najczęściej występujące to ploniarka zbożowa i mszyca zbożowa. Nawożenia azotem wpływa na wzrost roślin, plon i parametry jakościowe ziarna. Dawkę azotu możemy wyliczyć metodą bilansową lub za pomocą bezpośredniego pomiaru zawartości azotu minimalnego w glebie tuż przed siewem. Wzrastające nawożenie azotem powodowało wzrost plonu, obniżenie masy 1000 ziaren, zwiększenie zawartości białka, tłuszczu surowego, włókna surowego i energii w ziarnie. Nadmierne nawożenie azotem powoduje wyleganie roślin, obniżenie plonu i wzrost ryzyka występowania patogenów.
czemu nie dodales nic o chwastach segetalnych?
a tak w ogole to po translatorach nie poprawiamy
widzisz, niepotrzebnie zakladales watek. Po translatorach nie poprawiamy

« 

Pomoc językowa