Sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Należy uzupełnic lukę korzystając z podanych wyrazow, kt trzeba oczywiście odpowiednio przekształcic
podane wyrazy: move, repeat, be, fast discover big
słowa be, fast i discover już użyłam w innych lukach
Everyone knows that waves change course. This is the reason why fisherman around the world listen to the weather forecast before they go out to sea, and why ship capitains......... tell their crews to change the direction of their vessel's sails.
Nie mam pojęcia ;_; na pewno nie użyje big, no bo jak? zostało move i repeat bardziej składniam sie do repeat, ale nawet nie wiem jaka forme zastosować, może jakaś podpowiedź?

....This is because Dutch inventors have designed a pair of jeans with a(n)....... (WORK) keyboard across the front.
working, tak?

3. She(wyszła z pracy) an hour ago.
left work? bo spotkałam sie też z leave for work, ale to chyba wyjść do pracy?
4. Należy zamienić z podanym slowikiem i dodac wszystkie niezbedne elementy
How long ago did you meet Jane? (SINCE)
How long....Jane?-> How long time has passed since you met Jane?

i ostatnie
to jest tekst w ramce są wyrazy: comfort, leave,bright,wear,haevy,dress i trzeba je wstawić w odp formie
Before... to go war, he sent his boots to his shoemaker. -> getting dressed
Today, they are still as popular as ever with many people wearing... coloued wellies as fasion accessory. dałam heavily, ale nie wiem bo nic innego mi nie pasuje, miała by był mocno kolorowe?
podane wyrazy: move, repeat, be, fast discover big
słowa be, fast i discover już użyłam w innych lukach

This is the reason why fisherman around the world listen to the weather forecast before they go out to sea, and why ship capitains......... tell their crews to change the direction of their vessel's sails.
(powtarzaja)

2. ok
3. ok.
4. How long ago did you meet Jane? (SINCE)
How long....Jane?->
....How long time has passed since you met Jane?...tego to nawet nie rozumiem...

comfort, leave, bright, wear' 'haevy' (blad ortog- to mnie denerwuje, ze nawet nie starasz sie napisac bezblednie) , dress
Before... to go war, he sent his boots to his shoemaker. -> getting dressed...to zdanie nie jest gramatyczne, bo ominelas slowa w nim.

Today...ok
'mówią po wielokroć' - więc jakiego slowa użyjesz?
2 chyba tak
3 tak
4 nie, uzyj 'be'
5 a bright?
to nawet nie wpadłabym na te repeatedly...
z tą Jane nie wiem czy to jest poprawne i mam wątpliości i nadal nie wiem jak to zrobić
Droga Terri czy mogłabyć sprecyzować czego nie rozumiesz? Mojej odpowiedzi czy sensu zadania?

W tekście z tymi gumiaczkami nic nie pominełam oto dowód:http://prntscr.com/avrfuz
http://prnt.sc/avrg75
Gdyby tamten link nie działał
Cytat: Patrycjaaa12
z tą Jane nie wiem czy to jest poprawne i mam wątpliości i nadal nie wiem jak to zrobić

napisałem przecież...
aa sory nie dopisałam to, musalam ze o cos innego chodzi, zwracam honor
Cytat:
napisałem przecież...
ale nadal nie wiem :/
How long has it been since you med Jane.
getting dressed
i brightly
met*
ok

Cytat: Patrycjaaa12
zwracam honor

cieszę się :)
Temat przeniesiony do archwium.