Gdy wchodzę do sklepu sprzedawca powinien mi mówić dzień dobry oraz zapytać się w czym pomóc. Powien zaprowadzić mnie do odpowiedniego działu z przedmiotami. Opowiedziec mi o róznych rodzajach tego samego produktu. Czym się róznią. Ich zalety i wady. Jaka jest cena.
Czy produkt spełni moje wymagania. Doradzic co powinienem wybrac. CO bardziej opłaca ni się kupić. Czy produkt spełni moje wymagania. Gdy się zdecyduje sprzedawca powienien zaprowadzić mnie do kasy. Na koncu wydać resztę dać paragon. oraz pożegnać mnie z uśmiechem na twarzy.
When I come to a shop the seller should greet me nicely and offer his help. He should lead me to the proper department and tell me the versions of a particular item. How do they differ? What are their strong sides and faults? What is the price? Is the thing going to fullfill my expectations? He should help me to make a choice. Tell me what is more workable. When I decide for a purchase, he should go to a cash register, give me change along with a receipt and say goodbye smiling nicely.
I może wie ktoś co mógłbym jeszcze dopisać na temat:
"jaka powinna być obsługa w sklepie, co powinni robić, albo inaczej co powinienem mieć zapewnione ze strony obsługi jak wchodzę do sklepu, czy tam do centrum handlowego"