Witam serdczenie, padłem ofiara cyberprzestępczości, ktoś wykorzystał moja kartę debetową do zakupów online. Dostałem poniższa odpowiedź z banku. Probuje ją przetłumaczyć, ale jako, że nie miałem długiego kontaktu z agnielskim, sprawia mi to duży problem. Pod spodem również próba mojego tłumaczenia. Proszę o pomoc. Pozdrwiam i dziękuje.
I am sorry to hear that your card has been used to make a transaction that was not authorised by you. We take any fraudulent activity extremely seriously and we rigorously check all orders for their authenticity to ensure that no goods are paid for with fraudulent details.
I would advise you to contact your bank immediately to report this transaction as it would be appear your card details have been compromised if you did not place the order to which you refer. We cannot make a direct refund to your card as it requires your bank to request the funds. You will need to report this transaction to your bank and request that they make a 'charge back' for the sum of money that has been deducted from your account. We will then be able to issue you with a credit through your bank.
I would like to reiterate that it is of paramount importance you report this to your bank immediately as the individual who has used your card may be able to make further purchases with your details.
If you should wish to discuss this matter or if you would like to pass our contact details on your bank you may use the following ......
Moje tłumacznie:
Przykro nam słyszeć ze Pańska karta została użyta do transakcji nie autoryzowanej przez Pana. Sprawdzamy bardzo poważnie oszukańczą działalność i stanowczo sprawdzamy wszystkie zamówienia pod względem autetyczności, żeby mieć pewność że rzeczy kupione nie pochodza z oszukańczych danych.
Doradzam natychmiast skontaktować się z Pańskim bankiem, żeby powiadomić o transakcji jak również żeby sprawdzić czy Pańska karta nie została użyta do zleceń, których Pan nie złożył. Nie możemy zwrócić pieniędzy bezpośrednio na karte, to wymaga żeby Panski bank poprosił o środki. Musi Pan powiadomić bank o tej transakcji, i prosić o zwrócenie opłaty do sumy, która została potrącona z Panskiego konta. Wtedy będziemy zdolni do
Chciałbym powtórzyć ze najważniejsza i natychmiastową sprawą jest powiadomienie banku jako że osoba, która użyła Pańskiej karty, może dokonać przyszłych transakcji Pańską kartą.
Jeżeli chciałby Pan porozmawiać o problemie lub przekazać dane z banku , proszę o kontakt....