Prośba o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Hej! Mam takie zadanie na angielski: use the cues and write a letter of complaint. Rememeber about the proper layout and style.
cues: 25th July,2004; the manager, Computer World, 24 Henbury Hill, Henbury, SK 13 9NW; bought computer, 20th July; printer stopped working; shop assistant refused to have it serviced; didn't have a receipt; found a receipt; didn't want replacement; want a refused.

Szanowna Pani/Panie
Z przykrością zawiadamiam że w pańskim sklepie pracują nieodpowiedzialni ludzie. Swoje zażalenie uzasadniam tym iż dnia 20 lipca kupiłam w pańskim sklepie komputer z drukarką i skanerem. Przed zakupem starannie obejrzałam wszystkie opakowania i wszystko było w jak najlepszym porządku. .Niestety po rozpakowaniu pudeł w domu okazało się, że drukarka nie chce działać. Moje zdziwienie było przeogromne, ponieważ w sklepie wszystko było sprawdzane. Następnego dnia postanowiłam przyjść i wymienić drukarkę na nową. Podeszłam do sprzedawcy i przedstawiłam mu zaistniałą sytuację. On także był zaskoczony, ale odmówił mi wzięcia drukarki do naprawy. Przyznaję, że początkowo nie miałam paragonu, ale przecież na opakowaniu był znak Państwa firmy. Po kilkunastu minutach, mimo znalezienia przez ze mnie paragonu sprzedawca nadal mi nie chciał pomóc, a na dodatek zostałam przez niego wyzwana. Nie chcę zamiany drukarki na inną, ponieważ ta miała dodatkową funkcję, której inne w pańskim sklepie nie mają. Jeżeli nie chcą mi Państwo pomóc to chcę zwrotu pieniędzy za drukarkę. Mam nadzieję że podejmie pan odpowiednie kroki.
Z poważaniem
XHFJKS

Dear Sir/Madam
With unpleasantness notisy, that in yours shop working irresponsible peoples. My complaint justify the that 20th July I bought in yours shop computer with printer. and scanner. Before purchase carefully looking all packing and all was in the best order. Unfortunately, after unpack box in house transpire, that printer won’t operate. My astonishment was immense, because in shop all was checked. Next day I decide come and Exchange printer on the new. I come to the shop assistant and I describe him current situation. He also was surprised, but refused me have it serviced. I admit, that initially I didn’t have a recept, but yet on the pack printer was sign yours shop. After few minutes, despite I found a recept shop assistant still won’t help me, and in addition stayed by him hurl insults. I didn’t want replacement printer on Rother, because this was have additional function, which other in yours shop dont’ have. It you won’t help me (to) I want a refund money in printer. I have hope that take Mr appropriate steps.
Yours faithfully
XHFJKS

Byłabym wdzięczna gdyby ktoś mi to sprawdził. Z góry dzięki

 »

Pomoc językowa