Co jeszcze mogę tu dodać? Formalny - wakacje w UK!

Temat przeniesiony do archwium.
Postanowiłeś wyjechać na wakacje do Anglii. Zredaguj list do kierownika hotelu, w którym chciałabyś się zatrzymać
- napisz skąd dowiedziałeś się o tym hotelu i podaj dokładny termin, którym jesteś zainteresowany
- poinformuj jaki rodzaj pokoju chciałbyś zarezerwować i zapytaj o jego cenę
- poproś o przesłanie informacji o lokalizacji tego hotelu oraz sposobie dojazdu do niego z centrum miasta
- zapytaj o atrakcje turystyczne, które znajdują się w okolicy oraz możliwość zjedzenia posiłków w hotelu

Proszę o sprawdzenie i o dodanie czegoś od siebie bo mam ok 100 słów a musi być 120.. i nie wiem co jeszcze mogę w tym liście zawrzeć:

Dear Sir,

I am writing with regard to the room for rent in your hotel that you offer on the Website. I would be very grateful if you could send me some detailed information about the accomodation lockated and way of getting there from station to the hotel.
I am interested about the cost of single room during the days: 18-30 July 2009. Could you please send me further details about what are there tourist highlights in the region? Is it possible to eat means in hotel?
I look forward to receiving your reply.
Yours faithfully.
XYZ

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie