list formalny-proszę o korektę błędów

Temat przeniesiony do archwium.
Treść polecenia brzmi następująco:
Wybierasz się na kurs językowy w Szkocji. Wszystkie formalności zostały już załatwione, ale nagle okazało się, że musisz przesunąć termin wyjazdu. Napisz list do szkoły językowej, w którym:
* wyjaśnisz sytuację i podasz powód, dla którego nie możesz przyjechać w ustalonym terminie
*poinformujesz, kiedy Twój przyjazd jest możliwy i poprosisz o informację o kursach odbywających się w tym okresie,
* zaproponujesz jakieś rozwiązanie na wypadek braku wolnych miejsc,
* przeprosisz za spowodowane kłopoty i poprosisz o szybką odpowiedź

a więc:

Dear Sir or Madam,

I am writting with regard to English course which was paid for me and it will last from 4th June to 7 July. I have to go for rehabilitation because I had a car accident last weekend that is the reason why I can not participate the English course in foregoing period.
I will be able to take part in the course in second-half of July. I will be grateful for sending me all information about courses taking place in this time.
If all sites have been reserved I suggest to pay me back 90% cost of the course.
I'm really sorry for problems which was caused by my situation. I hope that you reply me as soon as possible.
Yours faithfully. czy XYZ ?
engee30 - mogę prosić o fatygę? bo widzę, że jako jeden z niewielu służysz pomocą, i można liczyć na jakiś odzew z Twej strony.
no to ja poczekam az engee30 to zrobi.
jak engee sie nie zjawi to ci pomoze (ale bedzie bardzo pozno).
>Dear Sir or Madam,
>
>I am writting with regard to {an} English course {I have enrolled on}.
>{The course} will last from 4th June to {7th} July. {Unfortunately,} I have to go {into rehabilitation}
>because I had a car accident last weekend, {and so} I {will be unable to attend} the {} course {at the specified time}.
>{However, it is possible for me to be present at} the course in {the} second half of July. I
>{would} be {very} grateful {if you could send} me all {the needed} information about courses taking
>place {during} this time.
>{Should there be no places available,} I {should like to receive a 90% refund of the price} of
>the course.
>I {do appologize} for {the trouble} caused by {the} situation {I am finding myself in}.
I {look forward to hearing from you soon}.
>Yours faithfully,
XYZ
>>I am {writing} with
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa