list proszę o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Proszę o sprawdzenie i o ile to możliwe rozpisanie zdań bo trochę krótki ten list mi wyszedł ;)

Do Twojej szkoły ma przyjechać na miesiąc grupa uczniów z Anglii w imieniu organizatorów ich pobytu w Polsce napisz list, w którym zapytasz:
-jakie są dokładne daty przyjazdu i wyjazdu uczniów
-czy są wśród nich osoby, które były już w Polsce
-czy są wśród nich wegetarianie lub osoby na specjalnej diecie
-czy mają szczególne prośby i życzenia odnośnie swojego pobytu w Polsce

Hi!

I’m writing to invite you to one of the most beautiful palace in Poland. It’s school in Olsztyn.
I’m interested in the exact date of your arrived to the Poland and how many days you came.
If are among people who had ever been in Poland what are their impressions?

Are there people who have a special diet or vegetarian people?
If you have some special wishes, please write me .
See you soon
XYZ
I'm writing to invite you to one of the most beautiful 'palace' (ortog) in
Poland. It's A school in Olsztyn.- (ale to zdanie wyglada, ze to wlasnie 'szkola' jest tym wspanialym miejscem. Czy tak jest?)
'I'm interested' (napisz to inaczej...Could you tell me) 'in' (niepotr) the exact date of your 'arrived' (to co napisales to czasownik, a tutaj potrzeba rzeczownika- prosze zaczynac rozpoznawac czesci zdania) to 'the' (niepotr) Poland and how many days 'you came' (ty przeszedles? -co to ma byc?) .
If THERE are among YOU people who had Never been 'in' TO Poland what are their
impressions? (ale do czego/kogo, o kim/czym tutaj mowa? o aniolkach, diablach?)

Are there AMONG YOU people who have a special diet or 'vegetarian people' (to jest smieszne, nie, people maja vegetarian diet, albo sa 'vegetarians')?
If you have some special wishes, please write TO me .
Czy teraz dobrze ?

Hi!

I’m writing to invite you to one of the most beautiful place in Poland. It’s school in Olsztyn. (wlaśnie nie wiem jak inaczej mam ująć ten pierwszy punkt )
Could you tell me the exact date of your came to Poland and how many days you
will be in Poland
impressions? (ale do czego/kogo, o kim/czym tutaj mowa? o aniolkach, diablach?) chodzi mi tutaj co to co uważają o Polsce jeśli byli

Are there among you people who have a special diet or vegetarians’?

If you have some special wishes, please to write me .
See you soon
XYZ
I'm writing to invite you TO A SCHOOL IN 'to' (niepotr) one of the most beautiful placeS in Poland. IT IS Olsztyn.
Could you tell me the exact date of your 'came' ARRIVAL 'to' IN Poland and how many days you will 'be' STAY in Poland
If THERE are among YOU people who had Never been 'in' TO Poland what
are their impressions? (ale przeciez nie napisales ze to chodzi o Polske...(pomysl i napisz jeszcze raz ale szybko)
impressions? (ale do czego/kogo, o kim/czym tutaj mowa? o aniolkach, diablach?) chodzi mi tutaj o to co uważają o Polsce jeśli byli

If THERE are among YOU people who had Never been 'to TO Poland what were their ( wrażenie ) tak może być ?
nie bo teraz jest inne zdanie bo wcześniej miałam ever a zostało zmienione na never
nie, nie moze tak byc.
Tutaj sie pytasz l;udzi ktorzy jeszcze nie byli w Polsce jakie maja wrazenia (ale trzeba napisac o czym, - o Polsce)
If there are among you people who have never been to Poland, could you tell me what are their impressions of Poland.
dziękuje ślicznie za pomoc ;)
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa