list form.: niezadowolenie z kupionegop rzedmiotu

Temat przeniesiony do archwium.
Temat:
Kupiłeś przez internet towar z którego nie jesteś zadowolony napisz list do firmy która ci go sprzedała
- poinformuj co i kiedy kupiłeś
- poskarż się na długi czas oczekiwania i brak reakcji na twój e-mail
-podaj 2 wady zakupionego towaru
-napisz jakiego rozwiązania oczekujesz i wyraż nadzieję na szybką reakcję


Praca:
Dear Sir or Madam,
I am writing to complain about a headphones. I bought this gadget from your online shop three weeks ago.
I must wait to parcel two weeks and when I have written to you e-mail I did not get any reply.
After all when I received and unpacked parcel I was annoyed because I pointed out that headphones are blue but I bought black one. You can imagine how disappointed and frustrated I am. What is more, this headphones are faulty because left loudspeaker is not in good condition.
In this situation I hope you exchange a faulty headphones or when you can’t transfer exchange I demand a full refund.
I look forward to hearing from you soon,
XYZ.

Prosiłbym o szybką poprawkę, waha się moja ocena na półrocze :) Dzięki z góry!

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

 »

Pomoc językowa - Sprawdzenie