Przetłumaczenie recenzji

Temat przeniesiony do archwium.
Witam , proszę o przetłumaczenie recenzji filmu 1000 lat po Ziemi (po ang. After Earth) . Proszę o stosowanie prostych słów/zdań , abym był w stanie przetłumaczyć to nauczycielowi :D

Film "After Earth" opowiada o dalekiej przyszłości . Ludzie opuścili zapuszczoną Ziemię i przenieśli się na Novę Prime . Za bezpieczeństwo na tej planecie mieli odpowiadać specjalni ludzie tzw. "Duchy" i bronili ludzi przed genetycznie wyhodowanymi bestiami . Głównymi bohaterami filmu są Cypher Raige (Will Smith). Jego syn Kitai (Jaden Smith) . Ojciec odbywał swój ostatni lot przed emeryturą i postanowił zabrać swojego syna. Niestety muszą lądować awaryjnie na Ziemi , ponieważ napotkali rój asteroid . Kitai'owi nic się nie staje , jednak jego ojciec zostaje osłabiony i musi walczyć o życie. By przeżyć, Cypher i Kitai muszą nadać sygnał SOS. Działający nadajnik jest wiele km.od nich . Potwór który przewożony był na statku , jest na wolności.Kitai rusza w pełną niebezpieczeństw wyprawę. Mimo wielu przeciwności losu udaje mu się dostać do nadajnika . Wraz z ojcem przeżyli i opuścili Ziemię z ludźmi , którzy po nich przylecieli. Film ma za zadanie uświadomić walkę o rodzinę i dyscyplinę , której ludzie nie mają . Film jest bardzo fajny i polecam go do obejrzenia .Reżyserem filmu był M. Night Shyamalan. Scenariusz napisał M. Night Shyamalan i Gary Whitta.

DZIĘKI ZA PRZETŁUMACZENIE :)
nie odrabiamy prac domowych.
Przetlumacz sam, byc moze ktos poprawi.
The film is telling "After Earth" about the distant future. People left the Earth and moved on Novę Prime. On this planet special so-called people were supposed to be responsible for a safety "Ghosts" and defended people against genetically bred wild beasts. They are the main characters of the film Cypher Raige (Will Smith). His Kitai son (Jaden Smith). The father underwent his last flight before the retirement and decided to take his son. Unfortunately they must land in an emergency on the Earth, since came across the swarm of asteroids. Kitai'owi nothing is happening, however his father is staying weakened and must fight for the life. In order to survive, Cypher and Kitai must send the distress signal. the working transmitter is a lot km.od of them. The monster which was transported shipboard, is at liberty.Kitai is moving into expedition full of dangers. In spite of many adversities he is managing to reach the transmitter. Along with the father they survived and went to meet their maker with people which after them arrived by plane. The film has the task of becoming aware of a fight for the family and the discipline, for which people don't have. The film is very cool and I recommend him for watching. Shyamalan M. Night was a Director of the film. Shyamalan M. Night and Whitta Gary wrote the screenplay.

Takie coś mi wyszło ;p . Sprawdzi ktoś ?
edytowany przez Rock12: 02 kwi 2014
translator.
Tracisz czas.

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie

»

Pomoc językowa - Sprawdzenie