Prosze o tlumaczenie lub pomoc w szukaniu

Temat przeniesiony do archwium.
Prosze o przetłumaczenie podanych akapitów lub pomocy w poszukiwaniu podobnego artykułu w j.angielskim, związanego z twmatem w triki w reklamie. Moje poszukiwania w google były bezowocne, ale moze ktoś wpisze lepsze słowa kluczowe. Bardzo prosze o pomoc.
Tekst pochodzi z:
http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=386

Rzecz o trikach w reklamie



Jak nie ulec sprytnej reklamie?

Reklamy atakują nas zewsząd. Są na przystankach, na autobusach i platformach, mijają nas na ulicach, pojawiają się na niebie ciągnięte przez małe samoloty, wysypują się z naszych skrzynek na listy, znajdujemy je w poczcie internetowej i każdej przerwie między programami w telewizji. Większość z nas jest przekonana, że to, czy kupimy reklamowany produkt jest konsekwencją racjonalnych wyborów. Tymczasem specjaliści od reklamy doszli do perfekcji w stosowaniu metod, które wpływają na nasze postawy, emocje i zachowania – i są to metody, z których wpływu nie zdajemy sobie sprawy. Wiedza na temat trików, jakich używa się w reklamie, może nas obronić przed kupowaniem rzeczy tak naprawdę nam niepotrzebnych. Może też uda nam się zobaczyć w reklamie sztukę i odnaleźć nową przyjemność w śledzeniu spotów reklamowych.

Atrakcyjność fizyczna

Wszyscy zdajemy sobie sprawę, że do reklamy lepiej jest zaangażować osoby ładne. Dlatego nie dziwią nas piękne, długonogie modelki w prawie wszystkich reklamach - od kosmetyków do samochodów. Większość z nas domyśla się słusznie, że emocje wywołane wyglądem atrakcyjnych osób mogą przenosić się na reklamowany produkt. Jeżeli jednak przyjrzymy się twarzy modelek, możemy czasami zauważyć coś nietypowego – bardzo rozszerzone źrenice. Powiększenie źrenic następuje u ludzi między innymi w sytuacjach, gdy spotykamy kogoś, kto nam się podoba. Jest to więc nieuświadamiany, ale bardzo silny bodziec seksualny. Za pomocą drobnego retuszu zdjęcia specjaliści od reklamy uzyskują dodatkowy efekt – osoba ze zdjęcia nie tylko jest ładna, ale wysyła do nas wszystkich sygnał mówiący – „podobasz mi się”. Podobnym rodzajem manipulacji jest nabłyszczanie ciał osób występujących w reklamie. Ciało człowieka wytwarza pot i zaczyna się błyszczeć w sytuacjach o charakterze erotycznym. Połyskujące ciała, pokazywane w reklamach, mogą więc sugerować naszej podświadomości, że podobamy się modelce lub modelowi. A na pewno trudniej nam odmówić sugestii osoby, która nas lubi...
advertising...critical language use in advertising...
jeszcze advertising discourse, people in advertising...

« 

Pomoc językowa - Sprawdzenie