list

Temat przeniesiony do archwium.
Możecie mi to przetłumaczyć Proszę ja nie umie pisać listu formalnego nawet nie wiem jak to się robi musze to przeyumaczyć na angielski na jutro a ja tego jezyka nie umie jestem bardzo dobra w jezyku fracuskima z angielskim mam kape

Kupiłam w waszym sklepie internetowym telefon w dniu [tel]r Telefon popsuł się od razu po 2 tygodniach


Na ekranie nic nie widać. Telefonu nie da się w ogóle włączyć. Z telefonu jestem nie zadowolona od pierwszego dnia już był z nim problem


zwracam się z prośbą szybkiej naprawy telefonu Jeżeli telefon nie będzie naprawiony w ciągu 3 tygodni chciała bym dostać zwrot kosztów Proszę o pozytywne rozpaczanie mojej reklamacji
>Możecie mi to przetłumaczyć Proszę ja nie umie pisać listu
>formalnego nawet nie wiem jak to się robi

Jeśli nie zaczniesz sama to nigdy się nie nauczysz. Napisz jak umiesz. Ktoś Ci to przejrzy i pokaże gdzie robisz błędy. W ten sposób czegoś się nauczysz.

 »

Pomoc językowa