The Spine's job - problemy z tłumaczeniem

Temat przeniesiony do archwium.
Czytam książkę po angielsku i przy okazji robie dosyć dokładne notatki. Napotkałem jednak trudność. Będę wdzięczny za poprawienie mojego tłumaczenia.

-------------------
The Spine's job

Praca kręgosłupa

The spine bears the main responsibility for holding the trunk, neck and head upright. It
has its own supporting foundation in the pelvis and lower extremities and receives assistance
from the rib cage.

... głównie odpowiadają za utrzymywanie tułowia, szyi oraz głowy w pionowej, wyprostowanej pozycji. Mają one swój fundament podpierający w miednicy i swój koniec; Otrzymują pomoc od żeber.

The single most important rule of correct posture is to hold the spine in a comfortable
straight line at normal full height without any sagging or slouching. This is accomplished by
having each of the 24 vertebrae (which make up the spinal column) move or push away from
each other until there is no sag or slouch left in the ligaments and muscles connecting them. The
shoulders and rib cage should always stay relaxed, whether you are sitting or standing.

Podstawową i najważniejszą zasadą prawidłowej postawy jest utrzymanie kręgosłupa w komfortowej, prostej linii w pełnej jego wysokości bez jakichkolwiek opuszczeń lub ... To jest dobrze wykonane poprzez utrzymanie każdego z 24 ... (które tworzą kręgosłup) w ruchu lub odpychaniu(?) od innych dopóki nie ugnie się lub ... na lewo w więzadle i mięśniu, który jest z nim powiązany. Ramiona oraz żebra powinny zawsze być zrelaksowane, niezależnie czy stoisz czy siedzisz.
-------------------
>... głównie odpowiadają za utrzymywanie tułowia, szyi oraz głowy w pionowej, wyprostowanej pozycji. Mają one swój fundament podpierający w miednicy i swój koniec; Otrzymują pomoc od żeber.

A dlaczego piszesz o kregoslupie w liczbie mnogiej? "lower extermities" to konczyny dolne, "rib cage" to klatka piersiowa.

>The single most important rule of correct posture is to hold the spine in a comfortable
straight line at normal full height without any sagging or slouching. This is accomplished by
having each of the 24 vertebrae (which make up the spinal column) move or push away from
each other until there is no sag or slouch left in the ligaments and muscles connecting them. The
shoulders and rib cage should always stay relaxed, whether you are sitting or standing.

slouching to garbiac sie, opuszczac ramiona, sagging to bardziej obwisanie, vertebrae to krag (kregoslupa), acomplished tutaj to dokonane, osiagniete, hight tutaj to dlugosc

>having each of the 24 vertebrae (which make up the spinal column) move or push away from
each other until there is no sag or slouch left in the ligaments and muscles connecting them

przez wzajemne usuwanie sie badz odpychanie kazdego z 24 kregow (tworzacych kregoslup) dopoki nie zostanie usunieta wszelka obwislosc badz wiotkosc w wiazadlach i miesniach je laczacych.