móglby ktos to przetłumaczyc??

Temat przeniesiony do archwium.
I'm having a great time here in New York. Yesterday, I went to the Guggenheim Museum. I think it's the best museum I have ever seen! I spent the whole day there. The building itself is unique. It looks a teacup. The architect, Frank Lloyd Wright, designed it as a spiral, so as you walk up the spiral walkway towards the dome, you see the famous works of art in a special light. The museum offers self-guided audio tours. There is also a great museum shop. I bought a poster there of the painting I liked most. It is Marc Chagall's Green Violinist. Chagall painted it in oil in the 1920s. The figure of the violinist is dancing above a typical Belorussian village. Chagall's homeland and childhood inspired many of his works of art. His villagers belive that music and dance, represented by the violonist, will bring them closer to God. I really do like kis world of dreams and fantasy.
A ktorych zdan nie rozumiesz?

To wygląda jak list pisany na lekcję. Jeśli go napisałaś sama, to powinnaś chyba wiedzieć co napisałaś :)
http://www.sciaga.pl/tekst/91613-92-list_z_wakacji_opis_zabytkow
nie pisa łam sama ale musze z tego odpowiedziec a nie jestem zbyt dobra z angielskiego:((
Świetnie spędzam czas tutaj w Nowym Yorku. Wczoraj poszłam do Muzeum Guggenheim'a. Myślę, że jest to najlepsze muzeum jakiekolwiek widziałam. Spędziłam tam cały dzień. Budynek sam w sobie jest wyjątkowy. Wygląda jak filiżanka do herbaty. Architekt, F.L. Wright, zaprojektował ten budynek jako spiralę, zatem idąc w górę poprzez pasaż w kierunku kopuły, widzisz znane dzieła sztuki w specjalnym świetle, które na nie pada. Muzeum oferuje samodzielne zwiedzanie muzeum przy pomocy sprzętu audio. Jest tu także wielki/wspaniały sklep. Kupiłam tam plakat obrazu, który spodobał mi się najbardziej. Jest to Zielony Skrzypek autorstwa Marc'a Chagall'a. Chagall namalował go farbami olejnymi w latach dwudziestych XX wieku. Postać skrzypka tańczy na tle Białoruskiej wioski. Miasto rodzinne oraz dzieciństwo Chagall'a zainspirowały wiele jego dzieł sztuki. Mieszkańcy wsi, na jego obrazie, wierzą, że muzyka i taniec, przedstawiane poprzez postać skrzypka, zbliży ich do Boga. Bardzo mi się podoba jego świat pełen snów i fantastyki.

Eva bujaj się.
Że tak ciagle musisz poprawiac sobie samoocene miszczu.
dziekuje i prosiłabym o tłumaczenie jeszcze jednego tekstu.
z góry dziekuje

Dear Stacey,
I’m writing to tell you abort a splendid exhibition I saw In Paris. After the first week in that city I felt really disappointed with all its tourist attractions. The Eiffel Tower and the Louvre Galleries were so overcrowded you couldn’t really appreciate them. Even in the most awaited Musee d’Orsay with its Impressionist collection it was impossible to stop and study the paintings properly without being pushed over bu other visitors. And then I found my way to the Rodin Museum in a mansion surrounded by a beautiful garden. Although it is in the middle of a hestic city, the place seemed peaceful. I spent the whole day thinking of the sculptures exhibited there. I know that I’m not original but I liked especially the two most famous works of Rodin, The Thinker and The Kiss. If you ever go to Paris, that museum is a must. I’ll never forget it.
Yours,
XYZ
jeżeli mozesz pomóż mi:((
boryna, a jesteś pewna, że dobrze Ci to przetłumaczył?
nie nie jestem bo nie umiem angielskiego:/ ale nikt nie chce pomóc wiec musze na tym sie opierac najwyzej bedzie 1 na semestr;((((((((((((((((((((((
ktoś życzliwy mogłby to przetłumaczyc??
Temat przeniesiony do archwium.

»

Pomoc językowa - tłumaczenia