tłumaczenie

Temat przeniesiony do archwium.
Może ktoś by mógł przetłumaczyc... Uważam, że lepsze są lekcje z nauczycielem, w grupie. Myślę tak ponieważ w grupie możemy np. zdobyc wiele ciekawych i cennych informacji, od innych osób, można poprosic kogoś o pomoc kiedy czegoś się nie rozumie. W grupie pracujemy wszyscy razem, więc każdy wnośi coś od siebie i uczymy się wspólpracy. Myślę również, że lepsze są lekcje z nauczycielem, ponieważ może on motywowac nas do pracy. Czesto bywa tak, że chcielibyśmy rozmawiac o czymś innym. Czasami też może sprawic, że lekcje będa ciekawsze. Ucząc się z nauczycielem możemy byc pewni, że wszystko dokładnie nam wytłumaczy

Zrozum, że przeniesienie tej prośby do nowego tematu nic ci nie pomoże. Sama to napisz, a ktoś ci poprawi.
I think that the better the lessons with the teacher, in the group. I think so because the group can earn such a lot of interesting and valuable information from other people, you can ask someone for help when something is not understood. In the group we work together, so everyone brings something from each other and learn cooperation. I also think that the better the lessons with the teacher, because it can motivate us to work. Often it happens that we want to talk about something else. Sometimes it can make the lessons more interesting. Learning from a teacher, we can be sure that everything good for us to explain ???
edytowany przez mg: 18 wrz 2011
No patrz, to jednak z Google translate.
Nie wysyliłaś się i my też nie będziemy się wysilać
I think the better is lessons with the teacher, in the group. I think so because in the group we can earn such a lot of interesting information from other people.You can ask someone for help when something is not understood. In the group we work together, so everyone (dodaje?)something from each other and we can learn cooperation. I also think the better is lessons with the teacher, because he can motivate us to work. Often it happens that we want to talk about something else. Sometimes he can make the lessons more interesting. Learning from a teacher, we can be sure that everything good for us to explain ???
Jaaasne, jaasne
Co znowu ?!? przecież sama próbowałam napisac... poprawic. serio nie wiem czemu polacy są tacy nieużyczliwi...
jacy?
Temat przeniesiony do archwium.

« 

Pomoc językowa - tłumaczenia

»

Pomoc językowa - tłumaczenia