very first time

Temat przeniesiony do archwium.
co to wlasnie znaczy? bardzo pierwszy raz, it doesn't make sens to me
A sprawdz raz jeszcze "very" i zobaczysz, ze ma sens.
very /'veri/
I adj
1. (actual, exact, ideal) właśnie ten; the ~ words właśnie te słowa; at that ~ moment w tej właśnie chwili; 'not Robert?' 'yes, the ~ man (himself)' 'chyba nie Robert' 'tak, właśnie on (we własnej osobie)'; the ~ thing I need właśnie tego mi potrzeba; ah! the ~ person I wanted to see! to właśnie osoba, z którą chciałem porozmawiać!; o wilku mowa, a wilk tuż!
2. (ultimate) sam; at the ~ beginning na samym początku; to the ~ end do samego końca; in the ~ heart of the jungle w samym sercu dżungli; she's at the ~ peak of her career jest u szczytu kariery
3. (mere) sam; the ~ mention of her name sam dźwięk jej imienia; the ~ thought of food makes me ill na samą myśl o jedzeniu robi mi się niedobrze; walk out without paying? the ~ idea! wyjść bez zapłacenia? cóż za pomysł!
II adv
1. (intensifier) [hot, cold, good, bad] bardzo; 'was she upset?' '~' 'czy się zmartwiła?' 'bardzo'; 'are you hungry?' 'no, not ~' 'głodny jesteś?' 'nie bardzo'; I'm ~ sorry bardzo mi przykro; how ~ sad! jakie to smutne!; you know ~ well why bardzo dobrze wiesz, czemu; she couldn't ~ well refuse ona naprawdę or po prostu nie mogła odmówić; that's all ~ well but... no dobrze, ale przecież....; to like sth ~ much bardzo coś lubić; to feel ~ much better czuć się dużo lepiej; I didn't eat ~ much nie zjadłem dużo; thank you ~ much bardzo dziękuję; 'did you enjoy the play?' 'yes, ~ much indeed' 'podobała ci się sztuka?' 'bardzo'; he's ~ much his mother's favourite on jest zdecydowanie ulubieńcem matki; it's ~ much a question of taste to zdecydowanie kwestia smaku; the Very Reverend Relig Przewielebny
2. (absolutely) the ~ best/worst hotels najlepsze/najgorsze hotele; in the ~ best of health w jak najlepszym zdrowiu; at the ~ latest/earliest najpóźniej/najwcześniej; at the ~ least przynajmniej; it's the ~ least I can do przynajmniej tyle mogę zrobić; the ~ first/last pierwszy/ostatni
3. (emphatic) the ~ same words dokładnie te same słowa; the ~ next day od razu następnego dnia; I did the ~ same thing myself zrobiłem dokładnie to samo; the ~ next person I met pierwsza osoba, którą potem spotkałem; did you do it on your ~ own czy zrobiłeś to zupełnie sam?; how do you like having a car of your ~ own? cieszysz się, że masz swój własny samochód?
jaka jest w takim razie roznica miedzy tymi zdaniami
I'm doing this first time
I'm doing this very first time
czy poprostu nie ma roznicy?
"the" przed first/very first

Nie ma wielkiej różnicy. Z "very" kladziesz nacisk na "pierwszy" i wychodzi "najpierwszy raz" :)