prosze o sprawdzenie

Temat przeniesiony do archwium.
Miałem dwie babcie które potrzebowały opieki ponieważ były one już w starszym wieku. Jedna z nich kiedy umarła miała 80 lata a druga 81 lat. Jedna z nich mieszkała sama. Jeździłem do niej około dwa razy w tygodniu i pomagałem jej w różnych pracach domowych. Natomiast druga babcia mieszkała razem ze mną i rodziną. Starałem się pomagać jej każdego dnia w różnych pracach domoweych takich jak sprzątanie ścielenie łóżka podowanie posiłków. Przez ostatnie 2 lata przed śmiercią była chora na sklerozę to znaczy nie wiedziała dokładnie co robi. Wciąż mam jednego dziadka. On ma teraz 93 lata i także staram się mu pomagać kiedy tylko mogę. Obecnie nie mogę ponieważ mieszkam osobno ponieważ studiuję w Zielonej Górze. I to mniej wiecej na tyle.


I had two grandmothers which cares needed because they were already in older age. One of them when dead she had 84 years and second 86 years. One of them lived alone. I went to her about twice a week and I helped her in various home works. The second grandmother lived with me together and family. I tried to help her every day in various home works such as making the bed, tidying the room, serving dishes. She by two years before death was ill on sclerosis this it means did not know exactly which does. I still have one grandfather. He is 87 years now and I also try to help him when I can only. At present I can't because I live alone because I study at Univesity of zielona góra. And this more or less at all.
rather housework, not homework, read it all again it doesn't sound good, good luck! :)
Prawie kazde zdanie cos potrzebuje -
za duzo
a moglby ktos pomoc bo nie znam zbyt dobrze ang
>>